Користувачам також доступне планування подорожей з пересадками, незабаром відновить свою роботу онлайн-табло
Після кількох днів збою у роботі онлайн-сервісів Укрзалізниці фахівцям вдалося стабілізувати функціонування системи. Вдень у суботу, 29 березня, для громадян вже доступні купівля квитків онлайн, а також деякі інші послуги. Наразі черг у касах УЗ не спостерігається.
Про те, що Укрзалізниця після масштабного збою, спровокованого атакою російських хакерів, повернулась до стабільної роботи, йдеться у повідомленні УЗ. Зазначається, що онлайн-сервіс купівлі квитків працює у звичайному режимі. Крім того, громадянам доступне планування подорожей з пересадками.
"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал. У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками", - йдеться у повідомленні.
В УЗ також зазначили, що протягом дня відновить роботу онлайн-табло з розкладом руху поїздів. Нараз жодних черг біля залізничних кас не фіксується.
Укрзалізниця 23 березня повідомила про глобальний збій у своїй IT-системі. Перестали працювати онлайн-сервіси. Інформатор писав, що біля кожної з кас на центральному вокзалі у Києві спостерігались черги по 15-20 осіб.
Зранку 27 березня Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн після кібератаки. На це пішло 89 годин. Система відновлена в резервному форматі. Компанія запевняє, що не відбулося витоку жодної чутливої інформації. Пасажирів просять користуватися застосунком лише у разі необхідності.