У кожного бувають моменти, коли ніби все добре, але всередині все одно звучить питання “чому?”. Це не драма, це просто історія життя. Ми всі ставимо собі питання, на які немає правильних відповідей.
Користувачам також доступне планування подорожей з пересадками, незабаром відновить свою роботу онлайн-табло
Після кількох днів збою у роботі онлайн-сервісів Укрзалізниці фахівцям вдалося стабілізувати функціонування системи. Вдень у суботу, 29 березня, для громадян вже доступні купівля квитків онлайн, а також деякі інші послуги. Наразі черг у касах УЗ не спостерігається.
Про те, що Укрзалізниця після масштабного збою, спровокованого атакою російських хакерів, повернулась до стабільної роботи, йдеться у повідомленні УЗ. Зазначається, що онлайн-сервіс купівлі квитків працює у звичайному режимі. Крім того, громадянам доступне планування подорожей з пересадками.
"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал. У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками", - йдеться у повідомленні.
В УЗ також зазначили, що протягом дня відновить роботу онлайн-табло з розкладом руху поїздів. Нараз жодних черг біля залізничних кас не фіксується.
Укрзалізниця 23 березня повідомила про глобальний збій у своїй IT-системі. Перестали працювати онлайн-сервіси. Інформатор писав, що біля кожної з кас на центральному вокзалі у Києві спостерігались черги по 15-20 осіб.
Зранку 27 березня Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн після кібератаки. На це пішло 89 годин. Система відновлена в резервному форматі. Компанія запевняє, що не відбулося витоку жодної чутливої інформації. Пасажирів просять користуватися застосунком лише у разі необхідності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.