"Укрпошта" випускає марку до річниці перемоги Kalush Orchestra на "Євробаченні": як її купити

Тираж марки з Kalush Orchestra - 780 тисяч

Укрпошта
Дизайн нової поштової марки Kalush Orchestra створив Святослав Романчак

"Укрпошта" презентувала марку Kalush, яка присвячена річниці перемоги гурту на "Євробаченні-2022". В обіг її введуть з 10 квітня, проте для українців вже доступне передзамовлення. Разом з маркою "Укрпошта" також випускає конверт "Перший день", немаркований художній конверт та листівку.

"Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі "Євробачення-2022" і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на "Азовсталі". Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: "Save Mariupol, save Azovstal now!". А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку Kalush, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей - робити все, щоб бути почутими", - написав генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.

Номінал кожної марки - L (15,00 грн), в тираж - 780 тисяч примірників. Дизайн нової поштової марки Kalush Orchestra створив Святослав Романчак. Над конвертами працювала художниця Олеся Вакуленко. Дизайн листівки - Юрія Сосницького.

Введення марки в обіг відбудеться 10 квітня. Проте вже сьогодні можна оформити передзамовлення на марку, її доставлять після 10 числа.

"Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками", - додав Смілянський.

Перемога Kalush Orchestra на "Євробаченні"

Гурт Kalush Orchestra переміг на "Євробаченні-2022" з піснею "Стефанія". Лідер гурту Олег Псюк зі сцени Євробачення закликав світ допомогти захисникам Маріуполя та Азовсталі. Пізніше Псюк пообіцяв продати кубок Євробачення з аукціону, щоб допомогти ЗСУ. Свою обіцянку він виконав - 29 травня гурт разом із "Фондом Сергія Притули" продав свою нагороду на благодійному аукціоні за 900 тисяч доларів. Отримані гроші пішли на комплекс безпілотників PD–2 для ЗСУ. Кубок викупила компанія Whitebit. Проте вже у вересні організатори пісенного конкурсу передали переможцям "Євробачення-2022" Kalush Orchestra новий кришталевий кубок. Його вже не продавали, але гурт вирушив з кубком по містах України, щоб кожен охочий міг сфотографуватися з переможним трофеєм.

Нагадаємо, "Укрпошта" випустила ювілейну марку з нагоди 50-річчя Гуморини в Одесі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube