Електронне пенсійне посвідчення можна отримати лише за умови, якщо у Реєстрі застрахованих осіб вже є відомості про призначення пенсії
Пенсійний фонд України запустив новий сервіс, що дозволяє пенсіонерам оперативно отримати електронне пенсійне посвідчення. Для формування та використання е-пенсійного посвідчення людині потрібно знати свій реєстраційний номер облікової картки платника податків, встановити додаток "Дія" та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію. Про це повідомили у пресслужбі ПФУ.
Як розповів голова правління ПФУ Євгеній Капінус, е-пенсійне посвідчення – це електронний документ, який підтверджує факт призначення пенсії та не потребує додаткового пред’явлення пенсійного посвідчення в паперовій формі. За бажанням людина, якій призначено пенсію, може отримати пенсійне посвідчення виключно в електронній формі без виготовлення паперового.
Сформувати такий е-документ можна через вебпортал електронних послуг ПФУ, або звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду. Е-пенсійне посвідчення можна отримати значно швидше за паперовий варіант, зазвичай за кілька днів з моменту звернення. Для формування та використання е-пенсійного посвідчення людині потрібно знати свій реєстраційний номер облікової картки платника податків, встановити мобільний застосунок «Дія» та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію.
Наразі в Україні існує вже три варіанти пенсійного посвідчення: традиційне паперове пенсійне посвідчення, яке можна отримати, заповнивши в сервісному центрі ПФУ анкету або надіславши заяву на виготовлення документа через вебпортал електронних послуг Фонду, або мобільний застосунок "Пенсійний фонд"; електронне пенсійне посвідчення у вигляді платіжної картки, яке видавалось АТ «Ощадбанк»; е-пенсійне посвідчення.
Е-пенсійне посвідчення може бути сформовано за наявності в Реєстрі застрахованих осіб відомостей про призначення особі пенсії. Порядок оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 03.11.2017 року № 26-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 04.12.2017 року за № 1464/31332.
Для цього потрібно подати заяву на вебпорталі Пенсійного фонду. У особистому кабінеті:
Результат розгляду заяви отримаєте у розділі "Мої Звернення" — "Статус звернення". Коли посвідчення буде сформоване — зможете побачити його у Дії. Посвідчення, видане за віком, підтягнеться в Дію автоматично. Спеціальне посвідчення, видане за інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника, за вислугу років – потрібно додати у Дію власноруч. Для цього прогортайте всі документи у застосунку, виберіть "Додати документ" — "Пенсійне посвідчення". Отримати електронне посвідчення значно швидше, ніж паперове – зазвичай це займає лише кілька днів. Якщо пізніше захочете отримати паперове посвідчення — подати заяву так само можна на вебпорталі ПФУ або в одному з сервісних центрів Фонду.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.