Для вирішення достатньо зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за телефоном 0-800-210-800 та повідомити, що надходять SMS-повідомлення, що адресовані іншій людині
Часом трапляються ситуації, коли до українців надходять «чужі» SMS-повідомлення від Ощадбанку. Це буває тоді, коли мобільні оператори повторно продають неактивні номери новим абонентам. Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов пояснив, як бути в такій ситуації.
“Для вирішення достатньо зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за телефоном 0-800-210-800 та повідомити, що надходять SMS-повідомлення, що адресовані іншій людині”, - зазначив Сергій Наумов.
Як це працює:
Як раніше повідомляв Інформатор, голова правління Ощадбанку Сергій Наумов розповів українцям про нову схему шахрайства.
Він нагадав важливі правила протидії шахраям:
У разі будь-яких підозр на шахрайство відразу телефонуйте до контакт-центру Ощадбанку за телефоном 0 800 210 800.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.