“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Нашому "сусідові" належить виконати завдання або померти
Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» став справжньою сенсацією. Він вирвався в лідери переглядів у 90 країнах (Україна входить у їх число) і поставив рекорд за кількістю переглядів на Netflix. Серіал породив величезну кількість мемів, і цим скористався навіть офіційний акаунт України.
Офіційний Twitter-аккаунт України скористався популярністю серіалу "Гра в кальмара" й запропонував Росії зіграти в одне зі змагань. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Twitter-акаунт України.
У серіалі, який подивилися вже понад 111 мільйонів акаунтів, є змагання, у якому необхідно вирізати фігурку з цукрового стільника. І ось український акаунт написав повідомлення "Відкрийте свої коробки й перевірте завдання" і відмітив офіційний Twitter-аккаунт Росії. Як завдання Росії необхідно вирізати із сотейника не зірку або квадрат, а Тризуб - малий Герб України.
Користувачі в коментарях вирішили продовжити тему. Один з користувачів опублікував змагання, в якому Путіну необхідно вирізати мапу України. І коли він відрізає Крим від України - охоронець його вбиває за порушення правил змагання. Що ж, чекаємо)
Нагадаємо, «Гра в кальмара» (Squid Game) — південнокорейська дорама про ігри на виживання. За перші десять днів після виходу серіал став лідером стримінгової платформи в 90 країнах (Україна входить в це число), а також очолив рейтинг десяти найбільш популярних шоу в загальносвітовому рейтингу Netflix. Серіал випередив 3-й сезон «Сексуального виховання» і «Бріджертонів», і став першим корейським проєктом, якому вдалося домогтися такого успіху. Про те, чому серіал такий популярний, і чи буде продовження, ми писали в нашому матеріалі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.