"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
- Цю пісню я співала мамі, коли була маленькою. Зараз я співаю її з тою самою любов'ю, але вже дорослим голосом. Українською мовою. Тому що тепер і я, і країна, і час зовсім інші. Це не кавер. Це моє нове "дякую" мамі... Усім мамам України, - каже SWOIIA.
Вже зараз українські інженери беруть участь у розробці двигуна для турецького винищувача
Україна планує закупити у Туреччини винищувачі п'ятого покоління KAAN. Крім того, українські інженери вже працюють у програмі створення двигуна для турецького винищувача. У бойових літаків є повний потенціал, щоб конкурувати з F-35 і F-22.
Про це в ефірі CNN Türk розповів надзвичайний і повноважний посол України в Туреччині Василь Боднар. За його словами, переговори про це почалися ще до повномасштабної війни. В Україні є кілька компаній із різним досвідом у проєктуванні двигунів.
"Українські фахівці працюють у рамках проєкту зі створення двигуна для турецького національного бойового літака Kaan. Це не нова історія. У нас є кілька досвідчених компаній з розробки двигунів", - розповів Боднар.
Посол зазначив, що в перспективі Kaan зможе конкурувати на ринку з американськими винищувачами п'ятого покоління F-35 і F-22. Але варто зазначити, що F-22 Raptor Сполучені Штати не продають на експорт.
"Україна також придбає KAAN. І ми не обмежимося їх купівлею, ми будемо їх використовувати, і знаємо, де це робитимемо", - наголосив Боднар.
KAAN - це передові літаки, які можуть значно підвищити боєздатність ВПС України. Турецький проєкт національного бойового літака розпочався у 2017 році. Одна з причин - США виключили Туреччину з програми F-35 через придбання російських засобів ППО С-400. Найближчим часом у Туреччині планують провести перший політ на KAAN. Серійне виробництво літаків має розпочатися 2028 року.
Перші серійні літаки матимуть характеристики винищувача 4++ покоління, але надалі його авіоніку та обладнання оновлять, щоб він відповідав характеристикам літаків 5 покоління.
Три можливих варіанти дизайну були представлені в травні 2013 року на Міжнародній оборонній виставці IDEF-2013 у Стамбулі. Вартість програми може обійтися в 10 мільярдів доларів.
Нагадаємо: на київській Троєщині триває будівництво верхової гілки з'їзду з Подільсько-Воскресенського мосту. Як саме проєктувальники продумали проїзд транспорту, і від яких варіантів вирішили відмовитися - розкриває інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.