У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Через несвоєчасну або нерегулярну передачу показань оператор системи розподілу змушений визначати обсяг "по середньому"
Трапляються випадки, коли клієнт не згоден з виставленою сумою за спожиту електроенергію. Найчастіша причина – несвоєчасна та нерегулярна передача показань лічильника. Як це пов’язано та що робити, аби сплачувати лише за використані кВт∙години, розповіли у компанії Yasno.
Щомісяця оператор системи розподілу розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Такий розрахунок виконується на основі показань лічильника, які у кінці періоду повідомив клієнт, зафіксував контролер або автоматично передав "розумний лічильник", якщо такий встановлений і він є частиною автоматичної системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ).
У разі, коли оператор системи розподілу не отримав дані жодним з цих способів, він визначає обсяг за середньодобовим споживанням. Його вираховують виходячи з двох останніх показань, які у попередні періоди передав клієнт чи зафіксував контролер (з урахуванням постанови НКРЕКП). Після цього інформацію про обсяг споживання від оператора системи розподілу отримує електропостачальник Yasno, на її основі робить нарахування та формує рахунок для клієнта. Саме через несвоєчасну або нерегулярну передачу показань оператор системи розподілу змушений визначати обсяг "по середньому". Він може суттєво відрізнятися від фактичного споживання як у меншу, так і у більшу сторону. Відповідно, і сума у рахунку може не відповідати очікуванням клієнта.
Щоб цього уникнути і сплачувати лише за використану електроенергію, потрібно регулярно передавати показання лічильника. Проте якщо з певних причин (наприклад, за відсутності електроенергії) не має змоги зробити це у визначений період, можна повідомити показання в інший час. Найголовніше – робити це регулярно, приблизно в однакові дати щомісяця, і тоді розрахунок обсягу споживання та сума до сплати будуть максимально точними. Передати показання можна своєму оператору системи розподілу або постачальнику. Yasno приймає показання через:
Ситуація зі світлом в Україні критична, але контрольована. Ремонтні роботи тривають. Найбільше постраждали після останнього ракетного обстрілу енергетичні об'єкти в Київській, Вінницькій та Одеській області. У Києві дефіцит електроенергії для споживачів складає понад 30%. Вся інфраструктура міста заживлена та працює у звичному режимі. Тому 70% електропостачання для міста вже краще, ніж було кілька днів тому.
Нагадаємо, за розповсюдження фото і відео обстрілів в Україні будуть жорстко карати. Крім того, в УЗ розповіли, чи скасовуватимуть потяги у разі нових блекаутів.
Також Інформатор писав, чи планують українці у разі блекауту змінювати місце проживання.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.