Користувачі протягом кількох годин не мали змоги зайти у додаток та скористатись коштами
У роботі застосунку "Приват24" ввечері 18 листопада спостерігався масштабний збій. Користувачі не могли авторизуватись та зайти у додаток з жодного гаджета. Банк спочатку не коментував ситуацію, а згодом заявили, що причина пов'язана з проведенням регламентних робіт.
Про проблеми, які виникли у "Приват24" повідомили власники акаунтів в онлайн-банкінгу. Вони написали безліч коментарів у Facebook ПриватБанку. Зазначають, що неможливо зайти до застосунку ні з телефону, ні з ноутбука чи ПК. При спробі входу сайт видає помилку "Авторизація відхилена" або просто демонструє "вічне" завантаження.
Користувачі пишуть:
Згодом у ПриватБанку повідомили, що причина збою пов'язана з проведенням регламентних робіт щодо оновлення системи безпеки. У банку перепросили за незручності та звернулись до клієнтів з проханням "оновити сторінку додатка за деякий час". Наразі "Приват24" працює без нарікань.
Проблеми час від часу з'являються у більшості мобільних додатків. Причини цього завжди різні, але усувати їх намагаються оперативно. Так, наприклад, 10 вересня стався масовий збій у роботі месенджера Telegram. Користувачі скаржилися на повільне завантаження контенту, були проблеми з відправленням повідомлень. Вже за кілька годин роботу месенджера відновили.
У роботі Монобанк 1 серпня стався збій. Деяким клієнтам не вдавалось зайти у додаток. У фінустанові оперативно вирішили проблему, але причину збою не назвали. А 18 листопада, у застосунку "ПриватБанк" стався збій. Користувачі не могли зайти у додаток. Людям видавало повідомлення про помилку.
Зранку 19 липня ряд організацій в Україні та світі зіштовхнулись з проблемою запуску комп’ютерів. Причина – збій у роботі пристроїв з операційною системою Windows. Він стався через оновлення антивірусу Crowdstrike. Через це навіть припинилась робота аеропортів, авіакомпаній та банків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.