У роботі "Приват24" стався масштабний збій: банк назвав причину

Користувачі протягом кількох годин не мали змоги зайти у додаток та скористатись коштами

ПриватБанк
Неможливо зайти з жодного гаджета

У роботі застосунку "Приват24" ввечері 18 листопада спостерігався масштабний збій. Користувачі не могли авторизуватись та зайти у додаток з жодного гаджета. Банк спочатку не коментував ситуацію, а згодом заявили, що причина пов'язана з проведенням регламентних робіт.

Про проблеми, які виникли у "Приват24" повідомили власники акаунтів в онлайн-банкінгу. Вони написали безліч коментарів у Facebook ПриватБанку. Зазначають, що неможливо зайти до застосунку ні з телефону, ні з ноутбука чи ПК. При спробі входу сайт видає помилку "Авторизація відхилена" або просто демонструє "вічне" завантаження.

Користувачі пишуть:

  • не працює додаток;
  • неможливо завантажити додаток;
  • ніде нереально авторизуватись. Гаряча лінія - лише автомат відповідає. Чат теж реально безтолковий;
  • не заходить в додаток ні з телефону, ні з ноуту і взагалі каже що цей номер не є клієнтом ПриватБанку - онлайн підтримка не реагує - в колл центр не додзвонитися;
  • втратив щойно декілька років життя, бо ні зі свого, ні з дружини зайти не можу. Пише ваш номер не зареєстровано в системі.

Згодом у ПриватБанку повідомили, що причина збою пов'язана з проведенням регламентних робіт щодо оновлення системи безпеки. У банку перепросили за незручності та звернулись до клієнтів з проханням "оновити сторінку додатка за деякий час". Наразі "Приват24" працює без нарікань.

У роботі "Приват24" стався масштабний збій: банк назвав причину 1

Збої у роботі мобільних застосунків банків та соцмереж

Проблеми час від часу з'являються у більшості мобільних додатків. Причини цього завжди різні, але усувати їх намагаються оперативно. Так, наприклад, 10 вересня стався масовий збій у роботі месенджера Telegram. Користувачі скаржилися на повільне завантаження контенту, були проблеми з відправленням повідомлень. Вже за кілька годин роботу месенджера відновили.

У роботі Монобанк 1 серпня стався збій. Деяким клієнтам не вдавалось зайти у додаток. У фінустанові оперативно вирішили проблему, але причину збою не назвали. А 18 листопада, у застосунку "ПриватБанк" стався збій. Користувачі не могли зайти у додаток. Людям видавало повідомлення про помилку. 

Зранку 19 липня ряд організацій в Україні та світі зіштовхнулись з проблемою запуску комп’ютерів. Причина – збій у роботі пристроїв з операційною системою Windows. Він стався через оновлення антивірусу Crowdstrike. Через це навіть припинилась робота аеропортів, авіакомпаній та банків. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube