У мобілізаційному застосунку Резерв+ знову стався збій, але наразі роботу відновлено
В роботі мобілізаційного застосунку Резерв+, який використовується для обліку військовозобов’язаних, увечері 1 липня стався черговий збій. Користувачі повідомляли, що в застосунку не відображаються облікові дані. Збій підтверджували також офіційні чат-боти Резерв+ у Viber та Telegram.
О 22:12 1 липня вони опублікували однакове повідомлення:
"Зараз спостерігаються труднощі в роботі застосунку Резерв+ Розробники знають про ситуацію і вже працюють над її вирішенням. Незабаром робота стосунку нормалізується".
Станом на ранок 2 липня помилки усунуті, робота застосунку стабілізована.
Це вже не перший випадок технічних проблем у Резерв+. Наприклад, 26 червня користувачі вранці не могли авторизуватися в системі - на екрані з’являлося повідомлення:
"У нас технічна проблема. Вибачте. Будь ласка, спробуйте ще раз".
У Міністерстві оборони тоді радили користуватися PDF-версіями військово-облікових документів у разі термінової потреби. Очікувалося, що система запрацює упродовж кількох годин.
Користувачі також періодично скаржаться на помилку авторизації, яка виникає, якщо людина не заходила до застосунку тривалий час. У такому разі рекомендується пройти авторизацію через BankID іншого банку.
Раніше журналісти Інформатора повідомляли, що один зі збоїв у Резерв+ міг бути пов’язаний із проблемами на стороні хостинг-провайдера. Під час верифікації через BankID користувачі потрапляли не в особистий кабінет, а на сторінку компанії GoDaddy - американського реєстратора доменів і хмарного провайдера. Це свідчить про можливі труднощі з обслуговуванням сервера.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.