У ПриватБанку розповіли, що робити, щоб вашу картку випадково не заблокували

Читать на русском

Варто своєчасно оновлювати інформацію

Читать на русском
У ПриватБанку розповіли, що робити, щоб вашу картку випадково не заблокували
Картку ПриватБанку заблокували

Варто своєчасно оновлювати інформацію

На сайті відгуків про роботу банків, клієнтка ПриватБанку поскаржилась, що її картку заблокували і вона залишилась у селі без грошей. Представник банку розповів, як вирішити її проблему, та що робити, щоб вас не спіткала така халепа.

“Поповнювала телефон. Запросили підтвердження за номером 3700. Зателефонувала, можливо, невірно озвучила адресу прописки, оскільки часто переїжджала. Результат - заблоковані картки. Тепер я у глухому селі і без грошей на проїзд. До відділення 30 км., до автобуса 15 км,” - написала Вікторія Махінько.

Представник ПриватБанку відповів, що такі дії банку пов’язані з правилами безпеки. По картці проходила ризикова операція, що вимагала додаткового підтвердження. Запросивши таке підтвердження банк має змогу впевнитись, що платіж проводиться саме власником картки, а не третіми особами.

Якщо при підтвердженні платежу називаються дані, котрі не співпадають з тими, що клієнт залишав в банку, на жаль, фахівець не має змоги підтвердити операцію. Щоб уникнути подібної ситуації, варто своєчасно оновлювати дані в банку.

Для розблокування картки можна звернутись в чат на сайті. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.

Раніше Інформатор писав, що робити, якщо ПриватБанк заблокував рахунок клієнту, який знаходиться за кордоном.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.