У ПриватБанку розповіли, що робити, щоб ваш депозит не пролонгували автоматично

Читать на русском

Відмовитись від автоматичної пролонгації депозиту можна онлайн або у відділенні банку

Читать на русском
Кнопка “Відмова від продовження” з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу
Кнопка “Відмова від продовження” з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу

Відмовитись від автоматичної пролонгації депозиту можна онлайн або у відділенні банку

На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що його депозит, який він відкрив для обміну валюти, автоматично продовжили. Представник ПриватБанку пояснив, чому так сталося та як цього запобігти. 

“Депозит був відкритий для придбання валюти за адекватним курсом. Він закінчувався 12.05. 13.05 хотів зняти гроші, зайшов у додаток, а мене сповіщають що депозит продовжено. Тобто за замовчуванням стоїть відмітка на автоматичне продовження. Жодного повідомлення що депозит закінчується немає (хоча спаму у сповіщеннях та телефонних дзвінках від банку забагато). Тобто я маю сам слідкувати щоб не пропустити короткий проміжок у 5 днів, щоб виявити бажання зняти гроші, інакше вони знову блокуватися на 3 місяці”, - написав Сергій Смірнов з Запоріжжя. 

Представник ПриватБанку пояснив, що за строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення строку вкладу. Для цього в Приват24 зайдіть в меню “Сервіси — Депозити — Мої вклади”, виберіть депозит, клікніть “Детальніше — Розірвати депозит”. Виплата коштів проводиться в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання). 

Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — “ПриватВклад” та Послуга накопичення “Скарбничка”. Кнопка “Відмова від продовження” з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00. Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в мобільному додатку “Мої вклади” або у відділенні банку.

На четвертий день після закінчення терміну банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий термін по одному з каналів комунікацій (E-mail, Врізка в Приват24, PUSH в Privat24, SMS).

Як раніше повідомляв Інформатор, ПриватБанк повідомив про важливі зміни. Фінансова установа оновила популярний додаток Приват24, тепер є деякі зміни в його роботі. Зокрема, стало легше зв'язатись із працівником банку телефоном або через соціальні мережі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.