У ПриватБанку пояснили, як вирішити проблему з отриманням квитанції за оплачену комуналку

Читать на русском

Варто оновити або перевстановити додаток Приват24

Читать на русском
Клієнти скаржаться на Приват24
Клієнти скаржаться на Приват24

Варто оновити або перевстановити додаток Приват24

На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що неможливо завантажити чи переглянути квитанції за оплату комунальних платежів у Приват 24, оплата була, але квитанції неможливо подивитися у додатку. Представники ПриватБанку пояснили, що робити у такому випадку. 

“Наразі не зафіксовано труднощів з отриманням квитанцій через Приват24. Ви можете оновити або перевстановити додаток, якщо на вашому телефоні все ще не вдається отримати квитанцію в архіві платежів. Якщо після цього питання залишиться актуальним, будь ласка, зверніться у службу підтримки,” - відповів представник ПриватБанку. 

 

За даними ПриватБанку, 20 мільйонів клієнтів проводять комунальні платежі через ПриватБанк онлайн. Як робити це через Приват24, можна побачити в відеоінструкції. 

Раніше Інформатор повідомляв, що державний ПриватБанк, найбільший український банк за розміром активів, за досить короткий час зміг збільшити свою частку в загальному обсязі кредитів бізнесу з 1-1,5% до 5%.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.