У Дніпрі «Укрпошта» доставляла рекомендований лист 56 днів: яке рішення прийняв суд щодо компенсації

Читать на русском

Лист «мандрував» по місту майже два місяці

Читать на русском
У Дніпрі «Укрпошта» доставляла рекомендований лист 56 днів: яке рішення прийняв суд щодо компенсації
«Укрпошта» заперечувала свою провину

Лист «мандрував» по місту майже два місяці

20 травня 2021 року у Дніпрі чоловік відправив по місту рекомендований лист через «Укрпошту». Адресату його доставили 14 липня. Тобто на 56 день з дня його прийняття. У суді компанія не хотіла визнавати свою провину, проте суд вирішив, що компанія має заплатити ображеному клієнтові.

У травні 2021 року чоловік відправив з Головпоштамту у Дніпрі рекомендований лист на адресу комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» за офіційною адресою. На підтвердження направлення рекомендованого листа йому видали поштову квитанцію.

Чоловік очікував, що після того, як на підприємстві отримають його листа ситуація зміниться. Але цього не сталося. Тоді він намагався відслідкувати свій лист самотужки. Так минув червень. Потім пройшла половина липня.

І тоді відправник прийшов до Головпоштамту та подав заяву про з`ясування причин невручення свого рекомендованого листа. Виявилося, що лист багато «подорожував» по Дніпру у той час, коли чоловік його шукав.

Через два дні після відправлення лист вже знаходився у точці доставки за місцем знаходження адресату. Але з невідомих причин його не вручили, а відправили до іншого відділення. Понад два тижні лист пролежав на  сортувальному центрі. Потім його протримали понад тиждень у точці видачі. Після цього лист знову направили на сортувальній центр, а потім до поштового відділення. Тільки не того, що було треба. Лише 10 липня відправлення знову поступило в правильне поштове відділення. Але чомусь знову було переадресоване не туди, куди треба. І лише 14 липня його отримали в КП «Дніпровський електротранспорт».

Тобто лист було вручено лише на 56 календарний день з дати його відправлення. Ніяких пояснень щодо мандрування відправлення від «Укрпошти» чоловік так і не отримав. Тому він вирішив подати позов до суду і провчити державну компанію, яка не змогла доставити листа в межах одного міста.

Що було у суді

Чоловік просив суд стягнути з «Укрпошти» 4,25 грн компенсації вартості відправлення та 500 грн моральної шкоди. В компанії заявили, вони направили лист за індексом, який був зазначений на конверті. Але відправлення повернули на сортувальний центр, бо вказане поштове відділення 49038 не обслуговує юридичну адресу підприємства.

В «Укрпошті» нібито провели розслідування та знайшли наказ своєї філії, за яким юридичну адресу «Дніпровський електротранспорт» з 1 січня 2021 року стало обслуговувати інше відділення поштового зв`язку. Однак за даними Мінюсту, за якими чоловік і робив відправлення, лист треба було посилати за невірним індексом. Через що і сталася плутанина.

З цього поштовий оператор зробив висновок, що всі питання щодо некоректної адреси та поштового індексу належать до відповідальності комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради.

Але суд з цим не погодився. Виявилося, що рекомендований лист довго пересилали з одного відділення до іншого. Це, за переконанням суду, свідчило про те, що навіть самі працівники «Укрпошти» не повною мірою знали яке відділення яку територію міста обслуговує. Це також спростовувало заяву компанії про розслідування, за яким вони самостійно шукали адресата.

Тому у січні 2022 року суддя Красногвардійського райсуду Дніпропетровська (юридична назва суду – ред.) вирішив, що «Укрпошта» має виплатити чоловікові 4,25 грн компенсації та ще 500 грн за моральну шкоду. Окремо поштова компанія мала сплатити 908 грн судового збору.

Інформатор розповідав, що жодна з посилок, які відправляли через «Укрпошту» не дісталася США.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.