“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Одна з найбільших змін зачепить квитки бізнес-класу в Австралії, вартість яких, за прогнозами, зросте приблизно на 19%
Ціни на авіаквитки зростуть по всьому світу в наступному році — на 12% на маршрутах Європа-Азія і на 10% - на рейсах Північна Америка-Азія. До головних чинників підвищення вартості тарифів належать інфляція, зростання цін на пальне й обмеження пропускної спроможності. Про це пише Bloomberg із посиланням на дані American Express Global Business Travel.
За словами Amex GBT у своєму Air Monitor 2023, в Азії, яка повільніше знімала обмеження на поїздки через COVID-19, очікуються одні з найбільших змін у міру зростання попиту. Хороші економічні перспективи регіону також можуть призвести до зростання цін.
Вищі тарифи між Європою та Азією також відбивають вплив зміни маршруту, щоб уникнути повітряного простору росії, закритого для багатьох авіакомпаній після повномасштабного вторгнення в Україну. Це може збільшити час у дорозі аж на три години, що призведе до зростання витрат пального й грошей. Ціни на квитки вже зросли, порівнюючи з періодом до пандемії, яка завдала шкоди подорожам та змусила авіакомпанії скоротити пропускну спроможність. Після зняття обмежень основні ринки, такі як США та Європа, ледь упоралися зі зростанням попиту.
Збільшення на 12% в напрямку Азія – Європа повʼязане з тарифами економкласу, водночас прогнозується, що квитки бізнес-класу на рейси між континентами зростуть у середньому на 7,6%. Тарифи в Північній Америці та Азії можуть підскочити на 5,6%. Одна з найбільших змін стосуватиметься квитків бізнес-класу в Австралії, вартість яких, за прогнозами, зросте приблизно на 19%. Хоча попит повернувся до рівня, що існував до пандемії, однак авіакомпанії скоротили можливості для розвʼязання таких проблем, як брак персоналу та висока вартість пального, що призвело до зростання цін на квитки.
Оскільки в Європі також спостерігається дефіцит пропускної здатності авіакомпаній в порівнянні з попитом, очікується, що в наступному році внутрішньорегіональні авіаквитки зростуть на 6% в бізнес-класі і на 5,5% в економкласі, повідомляє Amex GBT. Зростання не буде таким різким в Північній Америці, де тарифи зростуть приблизно на 3% в обох класах салону. Тарифи на маршруті Північна Америка-Європа будуть на 3,7% вище, ніж у 2022 році. У порівнянні з 2019 роком, ціни на авіаквитки економкласу з Азії до Північної Америки зростуть майже на 23%, а бізнес-клас подорожчає приблизно на 15%.
Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) прогнозує, що світова авіаційна галузь повернеться до прибутковості у 2023 році. Згідно з прогнозом IATA, наступного року авіакомпанії отримають чистий прибуток у розмірі 4,7 мільярда доларів при виручці 779 мільярда доларів. Зазначається, що це буде перший прибуток з 2019 року, коли показник був на рівні 26,4 мільярда доларів. Пасажиропотік у 2023 році вперше з 2019 року може перевищити позначку 4 мільярди людей. У IATA вважають, що цього року до прибутковості повернеться лише Північна Америка. У 2023 році до неї приєднаються Європа та Близький Схід, тоді як Латинська Америка, Африка та Азіатсько-Тихоокеанський регіон залишаться в мінусі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.