Основну ставку компанія робить на традиційну для неї форму взаємодції з покупцями, а саме вірусні короткі ролики
TikTok хоче збільшити розмір свого бізнесу у сегменті електронної комерції в США в десять разів до 17,5 мільярдів доларів у 2024-му році. Це становитиме загрозу Amazon.com Inc., яка є одним з лідерів на цьому ринку. У компанії ByteDance Ltd., яка володіє TikTok, роблять ставку на охоплення клієнтів у своїй соціальних мереж і привабливість вірусних відео для потенційних покупців.
Про це повідомляє видання Bloomberg. Зазначається, що питання покращення показників для американської версії TikTok Shop обговорювалось протягом останніх тижнів.
TikTok розраховує привернути увагу покупців завдяки своєму формату подачі контенту - коротким вірусними роликами. Видання наводить статистичні дані, що минулого року компанія зібрала близько 20 мільярдів доларів США валової вартості товарів у світі. Більша частина продажів була зроблена у Південно-Східній Азії. Однак, сам TikTok стверджує, що ці цифри є неточними.
Зараз же соцмережа планує розширити продажі в США і Латинській Америці. За даними інсайдерів Bloomberg, які знайомі з питання, у цих регіонах буде запущена електрона комерція вже найближчими місяцями.
Компанія ByteDance, яка відома своїм додатком TikTok, має намір запустити нову платформу для створення чатботів, яка буде засновуватись на технологіях штучного інтелекту. Ця ініціатива має на меті сприяти розвитку нових продуктів у сфері генеративного ШІ та вивченню їх інтеграції з наявними продуктами ByteDance. Відзначається, що нова платформа зробить можливим створення чатботів без навичок програмування. Також у компанії працюють над розробкою системи, яка стане аналогом Midjourney. Вона зможе надавати можливість у створенні графічних зображень за текстовими описами.
Китайська компанія ByteDance Ltd. оголосила про скорочення своїх бізнес-операцій в індустрії відеоігор через сильну конкуренцію з боку лідерів ринку Tencent Holdings Ltd. і NetEase Inc. За інформацією видання Forbes, це рішення вже призвело до масового скорочення персоналу. ByteDance активно розширювалася у галузі відеоігор з 2019 року та наймала розробників, купляла незалежні студії. Однак, попри всі зусилля, їй не вдалося здобути значну частку на китайському ринку. Вона поступилась лідерством Tencent і NetEase. Саме тому відбулась зміна пріоритетів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.