"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Тренд "Столиця змінила тебе, Миколо" віруситься у твіттері вже другий день, українці через нього сваряться
У соцмережі X (Twitter) завірусився новий тренд. Флешмоб отримав назву "Столиця змінила тебе, Миколо", його суть - у жартівливій формі показати, як було раніше і як є зараз. До тренду приєдналися українські компанії, зокрема Інформатор та "Украина Сейчас". Проте, не все так просто.
Ми зібрали найкращі меми на цю тему. Також пояснимо, чого новий тренд не всім українцям до вподоби та чому.
Так, почалося все з мема про манго та картоплю. Його автор опублікував ще 10 квітня.
Але масово подібні жарти почали віруситися 1 травня - коли так само пожартував McDonald's. Після цього - понеслося.
Свою творчість на цю тему у твіттері показали й деякі компанії. От мем від "Галичини":
"Київстар" теж не залишився в стороні. Хто ще пам'ятає такий спосіб поповнення мобільного рахунку?
Інтернет-магазин "Розетка" показав свій варіант :
Як не дивно, масштабні зміни сталися в роботі таксі та пошти. Як було раніше та як є зараз показали "Уклон" та "Нова пошта".
Мережа АЗС "ОККО" пожартувала про популярну страву на заправках:
І трохи актуального. 1 травня в МЗС повідомили, що взяли на роботу цифрову особу Вікторія Ші. Штучний інтелект призначили представницею МЗС з консульських питань.
Тренд підхопили навіть державні організації. Наприклад, Дія показала, як за останній час в українців змінилася папка з документами:
Участь у флешмобі взяв й загальноукраїнський державний телеканал "Армія TV" на військову тематику. Він належить Міноборони України.
До тренду також приєдналися й Інформатор та популярний телеграм-канал "Україна на Часі":
Попри те, що тренд про Миколу та столицю завірусився, а пости з мемами на цю тему збираються тисячі лайків, він отримав велику кількість хейту. І все через те, що походження мемів незрозуміле. Багато українців написали гнівні коментарі, що флешмоб має російське "коріння", це типові жарти про "Микол та Оксанок з села", а ми їх просто підхопили. Наприклад, якраз в стилі СРСР було ображати сільських жителів як людей другого сорту.
Вже навіть пішли перші вибачення. Наприклад, мережа магазинів будівельних інструментів Dnipro-М теж пожартувала про Миколу, але вже видалила цей твіт та попросила вибачення. Мем не зберігся, тому, що там було - залишається загадкою.
Нагадаємо, раніше у твіттері став популярним тренд "помиральна яма", який досі знаходиться в топі. Інформатор пояснював про що меми та звідки вони взялися.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.