"Наш План перемоги повністю підготовлений – усі пункти, усі ключові акценти. Найголовніше тепер – рішучість реалізувати"
"Сталися деякі непорозуміння. Усе чудово, я вільний, коронувати мене не треба"
“На перший погляд, “Дочка ювеліра” не має глибоких сенсів і написана просто по приколу, щоб можна було уявити себе в цій фенсі атмосфері і заслеїти на тусовці, разом з друзями. І це правда так, я дійсно уявляю собі, як дівчата включають цей трек зранку, збираючись йти по своїм справам, слухають, заряджаються на ще один найкращий день і на повторі кажуть собі у дзеркало «I’m a queen of slay». Але є інша сторона, де закладено все ж таки те, що мене тригерить”, - поділилась GRISANA.
Події та тенденції, які принесе нам затемнення 18 вересня, впливатимуть на нас протягом двох років.
Деталі виробляють українські підприємства, крім того, оновлення вагонного парку відбувається за підтримки ЄІБ, ЄБРР та міста Варшави
На сьогодні метрополітен Києва використовує 80% вагонів російського виробництва. Після початку вторгнення РФ в Україну експорт на деталі для їх ремонту призупинився. У КП "Київський метрополітен" розповіли Суспільному, як ремонтують рухомий склад за таких умов.
Після початку війни, яку розпочала російська федерація проти України у 2014 році, 30 грудня 2015 року Кабінет Міністрів ухвалив постанову №1147, яка заборонила ввезення на митну територію України товарів, що походять з рф. В тому числі деталі для рухомого складу київської підземки.
"З 2014 року по сьогодні рухомий склад для КП "Київський метрополітен" не закуповувався", — розповіли Суспільному в КП “Київскький метрополітен.
Закупівля запчастин для рухомого складу відповідно до Закону України № 922-VІІI від 25.12.2015 "Про публічні закупівлі" — відбувалась. Деталі для вагонів російського виробництва виготовляють в Україні.
Крім того, у листопаді 2022 року Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) повідомив, що допоможе позбутися старих вагонів російського виробництва. Поточна вартість проєкту становить понад 450 мільйонів євро.
В лютому 2021 року Європейський банк реконструкції та розвитку і "Київський метрополітен" підписали кредитний договір на 12 років у розмірі 50 млн євро на закупівлю 50 нових вагонів метро.
"Мова йде про оновлення рухомого складу "Київського метрополітену". За рахунок кредиту ЄБРР у розмірі 50 млн євро ми зможемо закупити 50 нових вагонів. Це, фактично, 10 поїздів столичної підземки", — сказав Віталій Кличко.
Як раніше повідомляв Інформатор, на початку 2023 року мер Києва Віталій Кличко та голова Варшави Рафал Тшасковський підписали листа про співробітництво між метрополітенами обох міст, а саме про передачу польською столицею українській 60 вагонів метро. Йдеться про ту ж серію вагонів №717, які експлуатуються у підземці Києва. 12 травня 2023 року мер Києва Віталій Кличко представив перші 10 вагонів, які вже прибули до Києва. У перевізника повідомили, що отримані вагони варшавського метрополітену будуть використовуватися як технічні донори. Крім того, їх хочуть використовувати як і рухомий склад.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.