“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Деталі виробляють українські підприємства, крім того, оновлення вагонного парку відбувається за підтримки ЄІБ, ЄБРР та міста Варшави
На сьогодні метрополітен Києва використовує 80% вагонів російського виробництва. Після початку вторгнення РФ в Україну експорт на деталі для їх ремонту призупинився. У КП "Київський метрополітен" розповіли Суспільному, як ремонтують рухомий склад за таких умов.
Після початку війни, яку розпочала російська федерація проти України у 2014 році, 30 грудня 2015 року Кабінет Міністрів ухвалив постанову №1147, яка заборонила ввезення на митну територію України товарів, що походять з рф. В тому числі деталі для рухомого складу київської підземки.
"З 2014 року по сьогодні рухомий склад для КП "Київський метрополітен" не закуповувався", — розповіли Суспільному в КП “Київскький метрополітен.
Закупівля запчастин для рухомого складу відповідно до Закону України № 922-VІІI від 25.12.2015 "Про публічні закупівлі" — відбувалась. Деталі для вагонів російського виробництва виготовляють в Україні.
Крім того, у листопаді 2022 року Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) повідомив, що допоможе позбутися старих вагонів російського виробництва. Поточна вартість проєкту становить понад 450 мільйонів євро.
В лютому 2021 року Європейський банк реконструкції та розвитку і "Київський метрополітен" підписали кредитний договір на 12 років у розмірі 50 млн євро на закупівлю 50 нових вагонів метро.
"Мова йде про оновлення рухомого складу "Київського метрополітену". За рахунок кредиту ЄБРР у розмірі 50 млн євро ми зможемо закупити 50 нових вагонів. Це, фактично, 10 поїздів столичної підземки", — сказав Віталій Кличко.
Як раніше повідомляв Інформатор, на початку 2023 року мер Києва Віталій Кличко та голова Варшави Рафал Тшасковський підписали листа про співробітництво між метрополітенами обох міст, а саме про передачу польською столицею українській 60 вагонів метро. Йдеться про ту ж серію вагонів №717, які експлуатуються у підземці Києва. 12 травня 2023 року мер Києва Віталій Кличко представив перші 10 вагонів, які вже прибули до Києва. У перевізника повідомили, що отримані вагони варшавського метрополітену будуть використовуватися як технічні донори. Крім того, їх хочуть використовувати як і рухомий склад.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.