Що робити, якщо зникло світло: пояснюють у ДТЕК Дніпровські електромережі

Якщо за адресою немає світла, клієнтам першочергово радимо встановити причину

Відключення світла Фото: Інформатор
Відключення світла Фото: Інформатор

Якщо у вашій оселі немає електроенергії, фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі радять пройти кілька простих кроків, щоб з’ясувати причину та вирішити ситуацію. 

Перевірте інформацію про відключення

Спершу перевірте, чи є інформація про аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення за вашою адресою. Це можна зробити:

Зверніться до управителя вашого будинку

Якщо інформації про відключення немає, зверніться до вашого ЖБК, управляючої компанії або ОСББ. Саме вони відповідають за справність електромереж усередині будинку й можуть перевірити, чи немає аварії або несправностей на внутрішньобудинкових мережах.

Управитель повідомить оператора системи розподілу

Якщо внутрішні мережі справні, ЖБК, УК або ОСББ мають звернутися до ОСР із заявкою про відсутність світла. Після цього енергетики ДТЕК Дніпровські електромережі перевірять обладнання, яке подає напругу до вашого будинку, і за потреби усунуть аварію.

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,1 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

Чому запроваджують та від чого залежать графіки відключень?

Причини обмежень електроенергії споживачам є такі: обстріли енергооб’єктів з боку Росії, аварії в мережах, планові ремонти в мережах, стихійні явища (гроза, шторм, повінь). Для ремонту об’єктів потрібен певний час, обладнання, а також відключення для можливості проведення енергетиками ремонтних робіт. Відключення можуть бути:

  • Аварійні - екстрені або локальні (у разі системних аварій чи пошкоджень внаслідок обстрілів). У таких випадках застосовуються графіки аварійних відключень (ГАВ), графіки обмеження потужності (ГОП).
  • Стабілізаційні (погодинні) – графіки погодинних відключень (ГПВ) (у разі пікових навантажень та потреби збалансувати енергосистему). Графіки відключень ГАВ, ГОП, ГПВ розподіляються на черги, до яких залучаються певні споживачі. Планові (для планових ремонтів). Про такі вимкнення ОСР попереджає споживачів заздалегідь.

Чому можуть не дотримуватися графіки стабілізаційних відключень?

  • Для того, щоб увімкнути всіх споживачів, потрібен певний час. Відбувається поступове приєднання усіх споживачів.
  • Якщо в той час, коли має бути увімкнення, система незбалансована (є перевищення навантаженням на енергосистему), час вимкнення може бути збільшено. 
  • Якщо виникає аварійна ситуація, то до стабілізаційних додаються аварійні вимкнення, і тоді період вимкнення збільшується та триватиме до усунення аварії.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити