Якщо за адресою немає світла, клієнтам першочергово радимо встановити причину
Якщо у вашій оселі немає електроенергії, фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі радять пройти кілька простих кроків, щоб з’ясувати причину та вирішити ситуацію.
Спершу перевірте, чи є інформація про аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення за вашою адресою. Це можна зробити:
Якщо інформації про відключення немає, зверніться до вашого ЖБК, управляючої компанії або ОСББ. Саме вони відповідають за справність електромереж усередині будинку й можуть перевірити, чи немає аварії або несправностей на внутрішньобудинкових мережах.
Якщо внутрішні мережі справні, ЖБК, УК або ОСББ мають звернутися до ОСР із заявкою про відсутність світла. Після цього енергетики ДТЕК Дніпровські електромережі перевірять обладнання, яке подає напругу до вашого будинку, і за потреби усунуть аварію.
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,1 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
Причини обмежень електроенергії споживачам є такі: обстріли енергооб’єктів з боку Росії, аварії в мережах, планові ремонти в мережах, стихійні явища (гроза, шторм, повінь). Для ремонту об’єктів потрібен певний час, обладнання, а також відключення для можливості проведення енергетиками ремонтних робіт. Відключення можуть бути:
Чому можуть не дотримуватися графіки стабілізаційних відключень?