Що робити, якщо не згенерувався COVID-сертифікат у «Дії»

Читать на русском

У МОЗ розповіли, що робити, якщо сертифікат не згенерувався

Читать на русском
Що робити, якщо не згенерувався COVID-сертифікат у «Дії»

У МОЗ розповіли, що робити, якщо сертифікат не згенерувався

Багатьом українцям не вдалося згенерувати COVID-сертифікат у додатку "Дія". У Міністерстві охорони здоров'я України розповіли, що робити у цьому випадку.  

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на прес-службу МОЗ. 

Алгоритм дій, який допоможе усунути проблеми з генерацією сертифікату COVID

Ви отримали статус "Немає відомостей про вас" після запиту на створення документу

Якщо ви запросили мобільний додаток "Дія", спробуйте той же алгоритм дій через портал. Якщо портал відповів, що немає даних про вас, зверніться до вашого сімейного лікаря або лікаря, який робив вам щеплення. Запропонуйте перевірити персональні дані:

  • ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН);
  • УНЗР — це унікальний номер запису, який вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру та допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини;
  • дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
  • актуальний номер телефону, на якому можна приймати та надсилати смс.

Якщо у вас є дитина до 18-ти років, переконайтеся, що до її картки пацієнта внесено її, а не ваші дані.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі чи збігу з профілем іншої людини.

Ви отримали статус "Помилка при генерації сертифіката" після запиту на COVID-сертифікат

Зверніться до сімейного лікаря з тим самим.

Ви отримали статус "Сертифікат про вакцинацію недоступний"

Якщо ви отримали одну або дві дози щеплення, зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендується оновити мобільний додаток, потім надіслати запит на генерацію COVID-сертифікату повторно або зробити це через портал "Дія".

Ви отримали статус "Сертифікат про вакцинацію недоступний" з таким текстом "Ви щепилися не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення"

Якщо вакцинацію проти COVID-19 було зроблено за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, неможливо. МОЗ зараз працює над такою можливістю.

Ви отримали статус «Номер партії вакцини помилковий»

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення та вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров'я, із запитом позначити внесені дані як помилкові та додати коректні дані повторно, без помилки. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію та не отримаєте сертифікат COVID.

Ви отримали статус "На жаль, сталася помилка"

Звертайтеся до технічної підтримки порталу та програми "Дія". 

Раніше Інформатор повідомляв як у додатку "Дія" завантажити COVID-сертифікат у PDF-форматі. Також ми розповідали, що як перевірити справжність COVID-сертифіката .

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі  Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут .

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.