Що робити, якщо не працює мобільний інтернет у роумінгу, пояснили у Київстар

У абонентів Київстар іноді не працює мобільний інтернет у роумінгу

Київстар
Не працює мобільний інтернет у роумінгу, як діяти розповіли у Київстар

Абоненти Київстар стикаються з тим, що телефон реєструється в мережі місцевого оператора (це видно на екрані), але мобільного інтернету немає. В першу чергу потрібно переконатися, що на рахунку достатньо коштів. Про це йдеться на сайті оператора. 

Стандартний тариф для абонентів передплати на мобільний інтернет у роумінгу – 6 гривень за 50 КБ. Для контрактних користувачів на рахунку має бути більш як 25 гривень. Але якщо у вас діє програма кредитування (можливість користуватися зв'язком із від’ємним балансом), достатньо, щоб не був вичерпаний підключений кредит.

"Якщо ви поповнили рахунок, перезавантажте телефон і знову спробуйте зайти в інтернет. Переконайтеся, що в налаштуваннях телефону правильно зазначена точка доступу (APN)", - вказали у Київстар. 

Чому телефон не бачить мережі в роумінгу?

Якщо в іншій країні ваш телефон не зареєструвався в мережі місцевого оператора автоматично: перевірте наявність роумінгу; перезавантажте телефон (вимкніть і через 10-15 секунд увімкніть); виберіть мережу роумінгового оператора вручну в налаштуваннях.

Що робити, якщо пропали гроші в роумінгу?

Витрату коштів можна перевірити через додаток Мій Київстар. Абонентам передплати варто звернути увагу на те, що доступ до деталізованої інформації про виклики надається за період починаючи від дня реєстрації в системі. Водночас користувачам контракту доступ до деталізованої інформації про дзвінки і витрати на послуги мобільного зв'язку в розділі «Витрати» надається за останні 12 місяців.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube