Якщо виникла розбіжність між ціною на ціннику та ціною на касі, споживач має право оплатити товар за тією сумою, яка зазначена на ціннику
До Держпродспоживслужби регулярно надходять скарги на неправильно вказані ціни у торговельних мережах. Найпоширеніший випадок — одна ціна на полиці, а інша на касі. Це є не прикрою випадковістю, а порушенням прав споживачів. Про це 25 вересня овідомив на своїй фейсбук сторінці Андрій Крейтор.
Що говорить законодавство:
“Якщо виникла розбіжність між ціною на ціннику та ціною на касі, споживач має право оплатити товар за тією сумою, яка зазначена на ціннику. Посилання на «помилку продавця» чи «застарілий цінник» не є підставою для стягнення з покупця більшої вартості”, - пише Андрій Крейтор.
Як діяти покупцю:
Направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу можна зручним для вас способом: