Жінка незадоволена роботою ПриватБанку, який дозволив провести транзакцію в іншій країні
Жінка втратила з картки ПриватБанку 85 тисяч гривень, коштами заволоділи шахраї. Вона вимагає розібратися у даній ситуації. Відповідний коментар донька клієнтки залишила 17 червня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, її матір через шахраїв втратила з картки 85 тисяч гривень. Вона незадоволена роботою ПриватБанку, який дозволив провести транзакцію в іншій країні.
"Шановний ПриватБанк. У моєї мами шахраї зняли з карти 85 тисяч гривень. Транзакція типу з іншої країни. Куди дивиться ваша служба безпеки? Чому в Україні купа обмежень, а тут служба безпеки мовчить? Чому не виникло питань і не було повідомлено клієнта про дивне зняття великої суми з іншої країни? Чому співробітники сказали, що це тепер тільки проблеми моєї мами?", - цікавиться жінка.
У ПриватБанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що за зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі.
"Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то CVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними", - пояснили у ПриватБанку.
В Україні почастішали випадки розсилання електронних листів зі шкідливим програмним забезпеченням. Тому будьте уважними та користуйтеся порадами нижче.
Що треба зробити в разі втрати смартфона:
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте працівникам ПриватБанку. Як подати звернення в застосунку Приват-24?
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.