Шахраї зняли з карти ПриватБанку 85 тисяч гривень в іншій країні - реакція фінустанови

Жінка незадоволена роботою ПриватБанку, який дозволив провести транзакцію в іншій країні

Шахрайство
Клієнтка ПриватБанку через шахраїв втратила з картки кошти у розмірі 85 тисяч гривень

Жінка втратила з картки ПриватБанку 85 тисяч гривень, коштами заволоділи шахраї. Вона вимагає розібратися у даній ситуації. Відповідний коментар донька клієнтки залишила 17 червня під публікацією фінустанови.

За словами жінки, її матір через шахраїв втратила з картки 85 тисяч гривень. Вона незадоволена роботою ПриватБанку, який дозволив провести транзакцію в іншій країні. 

"Шановний ПриватБанк. У моєї мами шахраї зняли з карти 85 тисяч гривень. Транзакція типу з іншої країни. Куди дивиться ваша служба безпеки? Чому в Україні купа обмежень, а тут служба безпеки мовчить? Чому не виникло питань і не було повідомлено клієнта про дивне зняття великої суми з іншої країни? Чому співробітники сказали, що це тепер тільки проблеми моєї мами?", - цікавиться жінка. 

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки

У ПриватБанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що за зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі.

"Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то CVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними", - пояснили у ПриватБанку. 

Рекомендації клієнтам

В Україні почастішали випадки розсилання електронних листів зі шкідливим програмним забезпеченням. Тому будьте уважними та користуйтеся порадами нижче.

  • Правило № 1. Ніколи не діліться персональними даними, як-от ПІН-кодом, паролями чи інформацією про банківські картки, навіть якщо особа представляється працівником банку. Запам’ятайте: банк ніколи не запитує цієї інформації.
  • Правило № 2. Не залишайте своїх карток без нагляду. Ніколи не записуйте ПІН-код на картці або в легкодоступному місці.
  • Правило № 3. Не відповідайте на дзвінки з підозрілих номерів. Якщо вам зателефонували з незнайомого номера й запитують фінансові дані, не надавайте їх. Краще зателефонуйте до банку на офіційний номер.
  • Правило № 4. Використовуйте двоетапну перевірку для входу до пошти та банківських застосунків.
  • Правило № 5. Створюйте складні паролі, які містять великі і малі літери, цифри та спеціальні символи. Уникайте використання однакових паролів для різних акаунтів.
  • Правило № 6. Використовуйте ліцензійне антивірусне програмне забезпечення та регулярно його оновлюйте.
  • Правило № 7. Не використовуйте публічний Wi-Fi для проведення фінансових операцій. Під’єднуйтеся тільки до захищених мереж або мобільних точок доступу.
  • Правило № 8. Активуйте функції розпізнавання відбитків пальців або обличчя на смартфоні. Це ускладнить доступ до персональної інформації в разі втрати чи крадіжки смартфона.

Що треба зробити в разі втрати смартфона:

  • якщо було здійснено вхід у поштовий акаунт, то потрібно його терміново заблокувати,
  • якщо було здійснено авторизований вхід у Приват-24, негайно заблокуйте акаунт, зателефонувавши на номер 3700.

Як повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте працівникам ПриватБанку. Як подати звернення в застосунку Приват-24?

  • Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
  • Натисніть «Повідомити про шахрайство».
  • Виберіть ситуацію, що трапилася.
  • Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».
  • Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.
  • Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».
  • Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube