Російських вчителів зобов'язали розповідати учням про підірвану пропагандистку Дугіну та бойовика Моторолу

З нового навчального року в російських школах почнуть вивчати "подвиги" окупантів в Україні

Моторола, Дугіна
Російських школярів змусять вивчати біографії Мотороли і Дар'ї Дугіної на уроках історії

Російське Міністерство освіти склало перелік осіб, яких планують представити учням як героїв "спеціальної військової операції". З початку нового навчального року в російських школах розпочнеться викладання про "подвиги" цих осіб в Україні. Також російським вчителям наказали розповідати й про інших діячів, яких країна-агресор вважає героями.

Нову програму опублікували на порталі "Единое содержание общего образования" (Єдиний зміст загальної освіти), повідомляють росЗМІ. Вчителям історії рекомендується "приділити особливу увагу" списку під назвою "Наші герої". У розділі списку, присвяченому сучасній Росії, перераховані загиблі учасники війни в Україні.

Список осіб, про яких РФ хоче розповідати школярам, розділений на три частини – "дореволюційний період", "радянський період" і "сучасна Росія". До останнього розділу потрапили, зокрема, Володимир Жога і Ольга Качура – терористи та бойовики з Донецька, які воювали на боці РФ та були ліквідовані у 2022 році.

"Минпросвещения" рекомендує російським вчителям розповідати учням про пропагандистку Дар'ю Дугіну (донька ідеолога "русского мира" Олександра Дугіна, яку підірвали у серпні 2023 року, її ліквідацію приписують СБУ - ред.), мандрівника-путініста Федора Конюхова, хокеїста Олександра Овечкіна, бойовика Арсена Павлова ("Моторола"), якого підірвали у ліфті у 2016 році.

Цікаво, що росіяни вписали до своїх "героїв" київського князя Володимира Великого (Святославовича), якого назвали "символом християнської Росії". Серед діячів культури, яких РФ радить вивчати в школі, – письменники Микола Гоголь і Антон Чехов, поети Олександр Пушкін і Федір Тютчев, композитор Петро Чайковський та інші.

Водночас до цього списку росіяни "приписали" видатного українця, конструктора та ракетобудівника Сергія Корольова, завдяки якому було здійснено перший вихід у відкритий космос. Відомо, що Корольов був одним із засновників практичної космонавтики, першим головним конструктором ракетно-космічних систем у СРСР, але перед цим провів у 6 років у таборах.

У 1938 році радянська влада увʼязнила його у трудовому таборі ГУЛАГ на Колимі, а потім перевела в Москву. Разом з авіаконструктором Туполєвим, який також був жертвою сталінського терору, Корольов працював над створенням реактивних двигунів, і лише у 1944 році його випустили з тюрми достроково.

"Розмови про важливе" в російських школах

"Розмови про важливе" ввели в російських школах із вересня 2022 року. Ці позаурочні заняття проводять щопонеділка перед першим уроком - одразу після церемонії підняття прапора і виконання гімну, яка також стала обов'язковою в усіх державних школах із нового навчального року. У рамках "Розмов про важливе" школярам серед іншого розповідали про "спеціальну військову операцію".

Як видно з методичок, складених чиновниками для вчителів, під час "Розмов про важливе" дітям мають прищеплювати любов до природи, адже це "прояв любові до своєї Вітчизни", розповідати про "спеціальну військову операцію", її причини та російських військових - "героїв" і "патріотів Росії", про їхні "подвиги", які "забезпечують успіх наших військ". Тобто, як уже помітили самі вчителі, під виглядом виховання патріотизму поширювати пропаганду.

Варто зазначити, що у РФ закон "Про освіту" забороняє педагогам та освітнім закладам "використовувати освітню діяльність для політичної агітації, примусу учнів до прийняття політичних, релігійних або інших переконань".

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube