Головна
Світ
18:16, 27 Червня
Информатор UA

Интро

Російські підприємства не мають імпортних комплектуючих для виробництва, ремонту та обслуговування літаків серії «Ан», «Іл», «Ту». Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Головне управління розвідки Міноборони України.  Розвідка отримала доступ до службового листування від 20 червня між командуванням 8 авіаційної дивізії особливого призначення (Чкаловський, Московська область) з керівництвом підприємств оборонно-промислового комплексу, які здійснюють виробництво, ремонт та обслуговування літаків серії «Ан», «Іл», «Ту» різних типів та призначення. Командування занепокоєне відсутністю імпортних комплектуючих для ремонту, обслуговування цих літаків. В якості виходу з ситуації розглядається варіант імпортозаміщення: Іл-96-400vvip — 114 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Німеччини, Франції, США, Великобританії, України, Нідерландів; Іл-62 — 8 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США; Іл-76МД — 6 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США, України; Іл-18 — 1 найменування імпортного комплектуючого виробництва України; Ту-214 — 71 найменування імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України, Китаю, Японії, Чехії, Нідерландів, Німеччини; Ту-154 — 39 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України; Ту-134 — 9 найменувань імпортних використовується виробництва США, України. Серед комплектуючих та систем, які перестали поставлятися до рф після введення санкцій, системи посадки по маякам, детектори диму, метеолокатори, радіолокаційні системи, навігаційні системи та навіть кавоварки з мікрохвильовками. Як повідомлялось раніше, голова комітету ради федерації росії з конституційного законодавства та держбудівництва повідомив, що програму імпортозаміщення провалено повністю, окрім бравурних звітів галузевих відомств немає нічого. Нагадаємо, окупанти намагаються продати або обміняти на алкоголь крадені запчастини з бойової техніки. Крім того, Україна отримала доступ до документації щодо будівництва "Кримського моста". Також Інформатор писав, що у Донецькій області окупанти-бізнесмени вирішили здати на металобрухт комплектуючі до ракетного комплексу «Тор». Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Російські підприємства намагаються знайти аналоги до комплектуючих для своїх літаків

Читать на русском

Розвідка отримала матеріали службового листування

Читать на русском
Російські підприємства намагаються знайти аналоги до комплектуючих для своїх літаків

Розвідка отримала матеріали службового листування

Російські підприємства не мають імпортних комплектуючих для виробництва, ремонту та обслуговування літаків серії «Ан», «Іл», «Ту».

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Головне управління розвідки Міноборони України

Розвідка отримала доступ до службового листування від 20 червня між командуванням 8 авіаційної дивізії особливого призначення (Чкаловський, Московська область) з керівництвом підприємств оборонно-промислового комплексу, які здійснюють виробництво, ремонт та обслуговування літаків серії «Ан», «Іл», «Ту» різних типів та призначення. Командування занепокоєне відсутністю імпортних комплектуючих для ремонту, обслуговування цих літаків. В якості виходу з ситуації розглядається варіант імпортозаміщення:

  • Іл-96-400vvip — 114 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Німеччини, Франції, США, Великобританії, України, Нідерландів;
  • Іл-62 — 8 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США;
  • Іл-76МД — 6 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США, України;
  • Іл-18 — 1 найменування імпортного комплектуючого виробництва України;
  • Ту-214 — 71 найменування імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України, Китаю, Японії, Чехії, Нідерландів, Німеччини;
  • Ту-154 — 39 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України;
  • Ту-134 — 9 найменувань імпортних використовується виробництва США, України.

Серед комплектуючих та систем, які перестали поставлятися до рф після введення санкцій, системи посадки по маякам, детектори диму, метеолокатори, радіолокаційні системи, навігаційні системи та навіть кавоварки з мікрохвильовками. Як повідомлялось раніше, голова комітету ради федерації росії з конституційного законодавства та держбудівництва повідомив, що програму імпортозаміщення провалено повністю, окрім бравурних звітів галузевих відомств немає нічого.

Нагадаємо, окупанти намагаються продати або обміняти на алкоголь крадені запчастини з бойової техніки. Крім того, Україна отримала доступ до документації щодо будівництва "Кримського моста".

Також Інформатор писав, що у Донецькій області окупанти-бізнесмени вирішили здати на металобрухт комплектуючі до ракетного комплексу «Тор».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.