У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Українець через ПриватБанк став боржником, про проблеми його не попереджали
Тільки нещодавно українці скаржилися на проблеми зі зняттям арешту з рахунків ПриватБанку, а навколо нього вже виникла нова неприємна історія. Банк зіпсував одному зі своїх клієнтів кредитну історію. Чоловік скористався популярною послугою "оплата частинами", гроші за заборгованість ПриватБанк повинен був списувати автоматично, але цього не сталося. Як результат - українець став боржником.
Такий негативний відгук з'явився на сайті Мінфіну 7 липня. Клієнт ПриватБанку розповів, що він оформив покупку частинами. Після того, як він скинув на карту потрібну суму грошей, вона мала знятись у певну дату автоматично. Але раптово без пояснень ПриватБанк скасував оплату з картки автоматом та висунув рахунок, за яким треба оплатити самому.
"Я про це нічого не знаю і ніхто не попередив! Хоча б у якомусь повідомленні! Я все сиджу і чекаю, а сума не знімається! І о диво - вже після дати оплати приходить повідомлення "Погасіть заборгованість за таким-то рахунком"! І тепер оплачувати самому! Оскільки час оплати минув! Я тепер боржник!", - написав клієнт ПриватБанку.
Він також наголосив, що за весь час, поки користувався послугами різних банків, у нього не виникало заборгованостей. А тепер ПриватБанк зіпсував йому кредитну історію.
"Тепер кредитна історія в одному місці після кількох років бездоганності! Можна було попередити якось, що оплачувати тепер треба самому! Я б не чекав і сплатив, і все було б нормально! Після прострочення попередили, а досі не можна було?.. Висновок - якщо хочете зіпсувати кредитну історію, то милості просимо до прекрасного ПриватБанку", - написав обурений чоловік.
На невдоволений відгук банк відреагував. Чоловікові відповіли, що його питання вже розглядають спеціалісти.
"Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння", - відписав клієнтові ПриватБанк.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.