ПриватБанк помилково заблокував рахунок чоловіка: чи отримав клієнт компенсацію за рішенням суду

Чоловік просив суд стягнути з ПриватБанку 91 тисячу гривень

ПриватБанк помилково заблокував рахунок чоловіка: чи отримав клієнт компенсацію за рішенням суду
Рахунок був заблокований за ухвалою суду

Чоловік декілька разів намагався переказати гроші зі своєї картки у ПриватБанку. Але кожного разу це йому не вдавалося. Після тривалих перемовин телефоном і листування електронною поштою з`ясувалось, що рахунок був заблокований помилково.

У серпні 2020 року чоловік спробував перерахувати 15 тис. 003 грн зі своєї картки ПриватБанку іншій особі. Але нічого не вийшло. Пізніше, у листопаді того ж року чоловік знов спробував перерахувати свої 29 тис. 999 грн на іншу картку. Але у проведенні цього платежу банком теж було відмовлено.

Після тривалих перемовин телефоном і листування електронною поштою з`ясувалось, що рахунок був заблокований помилково. І у січні 2021 року всі питання вдалося вирішити та чоловік знов зміг користуватися своїми грошима.

Проте його дуже засмутило те, що з серпня 2020 року по майже кінець січня 2021 року він не міг розраховувати на свої заощадження. І тому він вирішив відстоювати свої права у суді.

Що було у суді

Чоловік просив суд стягнути з ПриватБанку 91 тис. грн. З них 81 тис. грн – це, за розрахунками клієнта банку, пеня за час, коли він не міг використовувати свої гроші. Також, він просив стягнути 10 тис. грн моральної шкоди.

У відповідь на це у ПриватБанку повідомили, що, дійсно, рахунок було заблоковано. Але це не була помилка чи самовільне рішення. ПриватБанк виконував ухвалу слідчого судді Голосіївського районного суду Києва від серпня 2016 року. Тобто ухвала чекала свого часу майже чотири роки, щоб потім її швидко скасували.

Проте чоловік наполягав, що це рішення було незаконним і він, як клієнт не отримав послуги належної якості. Також він не зміг розпоряджатися коштами, що знаходились на його рахунку і це завдало йому моральних страждань. Які банк, на думку чоловіка, мусить компенсувати.

Суддя встановив, що банк не міг вчинити інакше, ніж заблокувати рахунок клієнта на виконання ухвали суду. І тому його дії не є незаконними. Тому у листопаді 2022 року суддя Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області вирішив, що ПриватБанк не має виплачувати компенсацію своєму клієнтові.

Чоловік не погодився з цим рішенням і подав на нього скаргу. З судового реєстру відомо, що 25 листопада Дніпровський апеляційний суд витребував матеріали справи для розгляду. І після  розгляду суд прийме рішення.

Інформатор писав, що ПриватБанк списав пенсію в рахунок сплати боргу за кредит.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube