Послуга VoWiFi від Київстару недоступна власникам телефонів Samsung - реакція компанії

Чоловік нагадав, що Київстар говорив про оновлення програмного забезпечення для користування послугою VoWiFi

Київстар
Київстар запустив послугу VoWiFi, якою не можуть користуватися власники Samsung

Власник телефону Samsung не може користуватися послугою VoWiFi. Він цікавиться у Київстар, коли вона стане доступною. Відповідний коментар клієнт залишив 21 січня під публікацією компанії.

Чоловік нагадав, що Київстар говорив про оновлення програмного забезпечення. Воно почало приходити людям, а послуга VoWiFi навіть на горизонті не видніється. 

"Де там ваш обіцяний VoWiFi для Samsung? Ви щось розказуєте за оновлення ПЗ. Вже почало приходити людям оновлення, а VoWiFi навіть на горизонті не видніється. Так і скажіть - для Samsung не буде, а то і на сайті інструкцію для Android розмістили по активації, а моделей крім iPhone інших немає. Інші користувачі якісь особливі для вас?", - цікавиться чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу  

У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що інші моделі будуть додаватись поступово після отримання спеціального оновлення програмного забезпечення від виробника девайсу.

"Інші моделі будуть додаватись поступово після отримання спеціального оновлення програмного забезпечення від виробника девайсу. Список буде розширюватись. Остаточне рішення щодо того, на які моделі надсилати оновлене програмне забезпечення, залишається за виробником девайсів", - заявили у Київстар. 

 Послуга VoWiFi від Київстару 

Наприкінці 2024 року Київстар повідомив, що абонентам стала доступною послуга VoWiFi. Завдяки цій технології можна здійснювати дзвінки через мережу Wi-Fi навіть у місцях зі слабким сигналом мобільної мережі.

Послуга актуальна у випадках, коли сигнал мобільної мережі слабкий або нестабільний, але наявне покриття Wi-Fi: у напівпідвальних приміщеннях, будівлях із товстими стінами, цокольних та висотних поверхах. Розмови з використанням цієї технології тарифікуються як звичайні голосові виклики. Для того, щоб скористатися VоWiFi:

  • Послуга має бути підключена за номером телефону (якщо вже використовується VoLTE окремо підключати VоWiFi непотрібно)
  • Картка USiM
  • Смартфон з підтримкою VoWiFi в мережі Київстар
  • У смартфоні має бути активована функція VoWiFі та встановлено останні оновлення програмного забезпечення.

Як налаштувати VoWiFi у смартфоні

iOS

  • Перевірте версію програмного забезпечення вашого iPhone (має бути від 17.0 і вище): Параметри — Загальні — Про пристрій — Версія iOS
  • За потреби оновіть ПЗ до останньої версії: Параметри — Загальні — Оновлення ПЗ
  • Підключіться до Wi-Fi
  • Щоб активувати VoWiFi, відкрийте Параметри. Зайдіть у розділ Стільникові дані, активуйте Wi-Fi-виклики на iPhone

Якщо у вас додаткова SIM (eSIM): відкрийте Параметри, Стільникові дані, а далі виберіть свою SIM Київстар та активуйте Wi-Fi-виклики на iPhone.

Android

  • Оновіть програмне забезпечення смартфона до останньої версії
  • Підключіться до Wi-Fi
  • У розділі Підключення виберіть Wi-Fi та Дзвінки за допомогою Wi-Fi (назви розділів меню можуть дещо відрізнятись залежно від виробника та моделі смартфона)

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube