Поряд з Apple та Microsoft: складено рейтинг найдорожчих брендів світу

Tesla вибула з ТОП-10, опустившись на 18-те місце в рейтингу, вартість бренду знизилася на 12% до 58,3 мільярда доларів

Візуалізація глобального рейтингу від Brand Finance
Візуалізація глобального рейтингу від Brand Finance

Visual Capitalist створили візуалізацію рейтингу 100 найдорожчих брендів у світі. Дослідження показало значне підвищення вартості брендів, що інвестують в штучний інтелект.

Візуалізація глобального рейтингу від Brand Finance
Візуалізація глобального рейтингу від Brand Finance

Які бренди потрапили в топ

Для створення візуалізацій використали дані щорічного глобального рейтингу від Brand Finance, передає VisualCapitalist.

Найдорожчі бренди світу
Найдорожчі бренди світу

Разом 100 найдорожчих брендів у світі коштують понад 5 трильйонів доларів. Бренди відіграють важливу роль у підвищенні акціонерної вартості, але точно визначити, скільки коштує бренд, може бути складно. Інвестиції в бренд можуть приносити дивіденди протягом багатьох десятиліть, але оскільки ці фінансові вигоди досить відкриті для тлумачення, більшість фінансових регуляторів зазвичай не приймають активи бренду на баланс.

Загалом вартість бренду розраховувалась залежно від того, наскільки він приносив прибутки компанії. Brand Finance проаналізувала окремі компанії та їхні дочірні компанії, як у випадку з Meta, яка володіє Instagram і WhatsApp.

Бренди, що зростають найшвидше
Бренди, що зростають найшвидше

Суттєві результати показав бренд Apple, вартість якого значно зросла цьогоріч — на 219 мільярдів доларів (74%). Нині його вартість сягнула 517 мільярдів доларів США, тож компанія стала найдорожчою у світі. Також суттєво зросла вартість компаній, що інвестують в ШІ. Зокрема, компанія NVIDIA, яка збільшила вартість бренду на 163% до 44,5 мільярда доларів, стала найшвидше зростаючим брендом у світі.  Microsoft також продемонструвала відмінний результат, збільшивши свою вартість на 78% до 340,4 мільярда доларів. Deutsche Telekom — вартість бренду зросла на 17% до 73,3 мільярда доларів, став найдорожчим телекомунікаційним брендом у світі. 

Цікаво, що Tesla вибула з ТОП-10, опустившись на 18-те місце в рейтингу. Вартість бренду знизилася на 12% до 58,3 мільярда доларів. Причиною стало сильне зниження її позицій на китайському ринку електромобілів, де компанія поступилася BYD, чий бренд зріс на 20% до 12,1 мільярда доларів і став найбільшим виробником електромобілів у світі. 

Найдорожчі бренди у різних країнах

Рейтинг країн за сукупною вартістю брендів
Рейтинг країн за сукупною вартістю брендів

У 2024 році більше половини зі 100 найдорожчих брендів базуються в Сполучених Штатах, їх сукупна вартість становить 3,2 трильйона доларів. Китай займає друге місце за кількістю компаній у рейтингу, а найдорожчим брендом є TikTok, оцінений у 84,2 мільярда доларів. Багато з найбільш коштовних китайських брендів зосереджені переважно у фінансовому секторі.

Найдорожчим брендом Індії є Tata Group. Цей конгломерат, заснований у 1868 році, об’єднує 30 компаній у різних секторах, таких як технології, виробництво, автомобільна промисловість і сталь. Дочірня компанія Tata Technologies планує провести IPO наприкінці 2024 року з оцінкою у 2,5 мільярда доларів. 

Німецький Deutsche Telekom, який обслуговує 245 мільйонів клієнтів у понад 50 країнах, є найдорожчим брендом у Європі, випередивши Verizon і ставши найдорожчим телекомунікаційним брендом у світі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube