"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Жінка використовувала моду, щоб показати світу свої погляди на політику та кліматичні проблеми
29 грудня не стало однієї з найепатажніших дизайнерок Британії — Вів'єн Вествуд померла на 81 році. Причини смерті поки не розголошують, однак будинок моди Вествуд оголосив, що останній подих Вів'єн зробила в мирному оточенні своєї сім'ї. Детальніше про історію всесвітньовідомої кутюр'є — читайте в нашому матеріалі.
"Світу потрібні такі люди, як Вів’єн, щоб зробити зміни на краще" — саме з такими словами звістку про смерть жінки сповістили на офіційній сторінці Вествуд в Twitter.
Модна кар'єра Вествуд почалася в 1970-х роках. Тоді в історії моди лише зароджувався панк. Не гаючи часу, за рік Вів'єн разом з менеджером гурту Sex Pistols Малкольмом Маклареном, відкриває невеличку крамничку в Лондоні з промовистою назвою SEX, в якій продавали: байкерські куртки, футболки з написом Fuck і God Save the Queen, масивні аксесуари — та інші атрибути стилю панк.
Сама ж Вествуд до брутальних образів з ланцюгами, панчохами в сіточку та БДСМ-прикрасами ставилася не лише як до бунтарських
закидів, а скоріше як до методу заявити про свої переконання. Жінка фарбувала волосся в яскраво-помаранчевий, була противницею багатіїв та виступала проти кліматичних проблем.
Вбрання, що вийшли за межі моди
В 1981 році Вів'єн представила свою першу колекцію одягу під назвою Pirates. Так в світі з'явився новий романтичний стиль, який поєднав історичні відсилання з панівними елементами субкультури 80-х.
У 90-тих Вествуд інтегрувала корсети XVIII століття в тодішні модні тенденції. Форма — абсолютний відповідник історичному оригіналу. Згодом корсет набув значення не лише історичного, а й смислового значення — його Вів'єн використовувала у колекціях для подання гендеру, стриманості чи як показ неволі.