У Київстар вказують, що швидкість обробки запитів залежить від їх кількості, вони обслуговуються по черзі
Жінка вважає, що її звернення до чату служби підтримки Київстар могло бути вирішене за 10 хвилин. Однак вона витратила півтори години для спілкування з оператором. Також їй потрібно добу не спати аби не пропустити дзвінок оператора, щоб не починати всю операцію спочатку. Відповідну скаргу клієнтка залишила 30 вересня під публікацією компанії.
За словами жінки, звернення до чату служби підтримки Київстар передбачає швидке розв'язання питання, а натомість листування з оператором у неї зайняло 1,5 години. Вона вважає, що це неприпустимо.
"Звернення до чату служби підтримки передбачає швидке листування і розв'язання питання, а натомість листування з оператором займає 1,5 години, бо оператор відповідає раз на 10 хвилин і до того надає неправильну відповідь або погано читає запитання, моє звернення могло б бути вирішене за 10 хвилин замість того я провела в чаті півтори години. Це неприпустимо. Крім того, навіщо телефонувати й підтверджувати щось якщо вже є електронні підписи Дія, моно та приват, тепер мені потрібно добу не спати аби не пропустити дзвінок оператора, щоб не починати всю операцію спочатку. Неймовірно ускладнені процеси і барʼєри, де їх не могло б бути при правильній організації", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що швидкість обробки запитів залежить від їх кількості, вони обслуговуються по черзі.
"Швидкість обробки запитів залежить від їх кількості, вони обслуговуються по черзі. Зазвичай, телефонують протягом години-двох. Також ви можете перенести e-SIM в додатку Мій Київстар самостійно, якщо вам не підходить через оператора", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.