Побив рекорд: "Аватар 2" знову став найкасовішим фільмом в історії всіх часів

Читать на русском

Фільм обігнав кінострічку "Зоряні війни: Пробудження Сили"

Читать на русском
Побив рекорд: "Аватар 2" знову став найкасовішим фільмом в історії всіх часів
Фото із відкритих джерел

Фільм обігнав кінострічку "Зоряні війни: Пробудження Сили"

Фільм режисера Джеймса Кемерона "Аватар 2" зайняв 4 місце у рейтингу найкасовіших стрічок за всю історію. У світовому прокаті кінострічка зібрала $2,075 млрд. 

Про це пише Deadline.

"Аватар 2" обігнав фільм "Зоряні війни: Пробудження Сили", який у свій час в прокаті зібрав $2,071. За оновленими даними відтепер перші чотири позиції у рейтингу найкасовіших кінострічок займають три стрічки Кемерона: дві частини "Аватар" та фільм "Титанік", однак в топі найкращих, на другому місці, все ще лишаються "Месники", які зняли брати Руссо. Фільм зібрав 2,790 млрд доларів касових зборів.

До речі, це вперше за всю історію від ведення рейтингу — у фінал найкасовіших стрічок потрапили аж три фільми від одного режисера. Також видання зазначило, що Paramount робить внутрішній перевипуск "Титаніка", який має з'явитися до Дня Святого Валентина.

Чому "Аватар" став найкасовішим фільмом в історії 

Фільм "Аватар" з'явився на екранах 10 грудня 2009 року. Картина відразу полюбилася глядачам та вибилася в топи. Проте в 2019-му пальма першості дісталася "Месникам: Фінал", фільм обігнав "Аватара" по касовим зборам. Але ситуація знову змінилася вже в березні 2021 року, лідерство "Аватар" повернув собі завдяки повторному показу в Китаї, досягнувши доходу сукупністю 2,847 мільярда доларів.

Фільм досі залишається актуальним та неймовірно популярним, з кількох причин: репутація режисера, тривимірне зображення, інноваційні методи візуальних ефектів та авторські метафори Кемерона. 

Нагадаємо, 26 січня "Аватар 2" посідав ще п'яте місце у списку найкасовіших фільмів всіх часів, обігнавши стрічку "Месники: Війна нескінченності".

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.