У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Уламки батискафа свідчать про те, що стався спрямований усередину вибух. Організатори експедиції підтвердили загибель п'ятьох членів екіпажу
Туристичний підводний човен "Титан", який днями спустився на океанське дно для огляду уламків корабля “Титанік”, і зник, визнано затонулим. Субмарину шукали з 20 червня, втім, результат виявився трагічним.
Берегова охорона США підтвердила загибель екіпажу зниклого батискафа, передає "Євроньюз". Виявлені уламки свідчать про те, що вони належать зниклому батискафу "Титан".
"Уламки батискафу свідчать про те, що стався спрямований усередину вибух", - йдеться у повідомленні берегової охорони США.
Подробиці інциденту уточнюються. Компанія OceanGate, яка відповідала за екскурсію повідомила, що загинули п'ятеро людей.
"Наразі ми вважаємо, що наш генеральний директор Стоктон Раш, Шахзада Давуд та його син Сулеман Давуд, Хаміш Хардінг та Поль-Анрі Наржоле, на жаль, загинули", - йдеться у повідомленні.
Зв'язок з "Титаном" було втрачено, коли апарат занурився в неділю вранці в Північній Атлантиці. Запасів кисню членам експедиції мало вистачити на 4 дні. У четвер вранці пошуки переступили критичний 96-годинний рубіж, коли повітря, придатне для дихання, могло закінчитися.
Тоді ж з'явилися і шокуючі подробиці про конструкційні особливості судна. Зокрема ЗМІ повідомили, що субмарина, яка мала розважити пасажирів видами на затонулий "Титанік", виявилася занадто простою в технологічному плані.
За даними журналістів видання Vice, що раніше розробники часто говорили про спрощення конструкції батискафа, як про якусь інновацію, здатну зробити пристрій "більш рентабельним, ніж будь-які інші". Акцентували вони й на використанні "стандартних технологій", щоб спростити "заміну деталей у реальних умовах". Усе це видавалося за "унікальну перевагу порівняно з іншими глибоководними підводними човнами".
Зокрема як інновацію, розробник судна заявляв той факт, що субмарина керується ігровим джойстиком Logitech F710, під'єднаним до систем через Bluetooth. "У нас є тільки одна кнопка, ось і все", — сказав тоді Раш в коментарях журналістам і додав, що "це має бути схоже на ліфт, управління не повинно вимагати великої майстерності". Також багато деталей були спрощені, до прикладу замість баласту використовувались будівельні труби.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.