“Всюди, де вони росіяни заходили на наші території, вони знищували школи та церкви. Росіяни вбили 50 священнослужителів тільки за те, що вони “повинні” були служити патріарху Кірілу та їхній церкві, а священник служить людям та Богу”
"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
Ця композиція спрямована на те, щоби дати заряд позитиву і віри в те що, незважаючи на теперішні скрутні реалії, в результаті все неодмінно буде добре. Основний меседж пісні в тому що навіть якщо здається, що усі зусилля марні і ти не бачиш змін на краще, в жодному випадку не можна опускати руки і здаватись!
Від парусника до теплоходу: Павло Лісіцин про історію морських вантажоперевезень
Якщо спробувати пригадати, коли людство почало використовувати морські шляхи для перевезення вантажів, доведеться заглибитися далеко в античну історію. Морський транспорт завжди був зручний - володів порівняно високою швидкістю і рятував перевізників від ряду небезпек, з якими можна було зіткнутися на суші. Сьогодні морем все ще перевозиться величезна кількість вантажів, завдяки економічності морського транспорту і можливості перевозити великі партії будь-яких товарів.
Лисицин Павло Володимирович,президент компанії «Євротермінал», що працює в Одеському порті, пропонує згадати, як історично розвивалися морські перевезення, - повідомляє Інформатор .
«Моем сьогодні можна відправити все, що завгодно - хоч важкі контейнери, хоч рідку нафту. Але такі великі можливості були не завжди»,- нагадує Павло Лісіцин.
Аж до 19 століття в ході були тільки вітрильники, а місткість навіть найбільших судів була вельми обмежена. Ситуація змінилася з появою пароплавів. Більш швидкі і великі, вони почали методично витісняти вітрильники. Павло Лісіцин розповідає, що вони могли конкурувати тільки за рахунок своєї економічності - пароплав для функціонування вимагав дуже багато палива.
Павло Лисицин зазначає, що окремий рядок в історії вантажного судноплавства зайняли танкери (великі судна для перевезення рідких вантажів). У 19 столітті люди усвідомили високу цінність нафти, і відповідно з'явилася потреба транспортувати її в великих кількостях від місць видобутку. З'явилися перші транспортні потоки (зокрема, в Росії), за якими спочатку перевозили нафту в бочках на невеликих вітрильниках.
І тут на сцену вийшли брати Нобель - власники великої нафтопромислової компанії. Для них в Швеції побудували перший танкер, на якому можна було перевозити нафту спочатку в цистернах, а потім і просто заливаючи до корпусу судна. Павло розповідає, що з тих часів конструкція танкерних суден змінилася (зокрема, щоб запобігти ймовірність аварій і екологічних катастроф), але вони як і раніше є оптимальним засобом перевезення рідких вантажів.
У 20 столітті морські перевезення продовжували прискорюватися і масштабуватися. Пароплави досить швидко були витіснені більш потужними і економічними теплоходами. Павло Лісіцин пояснює, що більшість великих суден (серед них і вантажних) є саме теплоходами.
Наразі велика частина вантажів перевозиться в контейнерах. Це можуть бути великогабаритні вантажі (наприклад,автомобілі),сипучі вантажі (такі,як зерно),а також великі партії або збірні вантажі будь-яких інших товарів. Контейнери зручні для навантаження і розвантаження, а також добре захищають товари від пошкоджень. Також Павло зазначає, що популярність морських перевезень, завдяки їх зручності і економічності, як і раніше зростає.
Партнерський матеріал