Пасажирам, які купили квитки на поїзд Відень - Будпешт - Чоп, через сайт УЗ, не вистачило місць: на кого компанія поклала провину

Пасажирка заявила, що довелося їхати на підлозі до Відня з квитком першого класу

Влада Юрченко, люди у поїзді, люди у тамбурі, люди у вагоні, вагон поїзда
На одне місце у потязі Чоп-Відень претендували п'ятеро людей з квитками, розповіла блогер Влада Юрченко

Пасажири, які придбали квитки на 19 липня на поїзд №146/143 Чоп-Відень-Чоп через сайт "Укрзалізниці", зіткнулися з неприємною ситуацією. На деякі вагони, вказані у квитках, місць не вистачило. В результаті пасажири, які заплатили за проїзд близько 2000 грн, були змушені їхати на підлозі у коридорі.

Про це розповіла одна з пасажирок, блогерка зі Львова Влада Юрченко. Вона додала, що на одне вільне місце претендували п'ятеро людей, а вагон першого класу, зазначений у її квитку, взагалі був відсутній. Вона додала, що у потязі не було обіцяних кондиціонерів. Оповідання дівчини опублікував у Facebook автор Youtube-каналу "Залізні магістралі", експерт із залізничного транспорту Олег Васильєв.

"Варто нагадати, що це не перша скарга щодо відсутності деяких вагонів у поїзді №146/143 Чоп-Відень-Чоп. Раніше пасажири також писали, що під час посадки не знайшли свій вагон, або місця вказані у квитку", – наголосив експерт. 

Пасажирам, які купили квитки на поїзд Відень - Будпешт - Чоп, через сайт Укрзалізниці, не вистачило місць: на кого компанія поклала провину 1

Він нагадав, що 10 грудня 2023 року відбувся перший рейс поїзда №143/146 Відень-Чоп-Відень. Тоді "Укрзалізниця" презентувала маршрут, що складається з двох сегментів: Київ-Чоп (УЗ) та Чоп-Будапешт-Відень (угорська залізниця).

Васильєв додав, що отримав "Укрзалізниці" коментар з приводу ситуації, про яку написала у соцмережах Юрченко. Компанія наполягає, що відповідальність за ситуацію лежить на угорському перевізнику. За інформацією "Укрзалізниці", поїзд №146/143 формується Угорською залізницею (MAV START), і продаж квитків здійснюється відповідно до наданої ними схеми поїзда.

Пасажирам, які купили квитки на поїзд Відень - Будпешт - Чоп, через сайт Укрзалізниці, не вистачило місць: на кого компанія поклала провину 2

У разі відсутності або закриття вагона з технічних причин, Укрзалізниця рекомендує пасажирам зайняти будь-яке вільне сидяче місце у поїзді (не лише у чопській групі вагонів, а, наприклад, і у румунській групі, але треба пам'ятати, що вона відчіпляється у Дебрецені), а після прибуття скласти претензійну заяву на вокзалі або онлайн. Компенсацію за неотриману послугу має виплатити перевізник MAV STARТ, зазначає український перевізник.

Пасажирам, які купили квитки на поїзд Відень - Будпешт - Чоп, через сайт Укрзалізниці, не вистачило місць: на кого компанія поклала провину 3

Неможливо купити квитки та інші скандали з "Укрзалізницею"

16 липня про смерть жінки в нічному експресі Укрзалізниці маршруту Запоріжжя - Ужгород. Жінка їхала до міста Стрий, що у Львівській області, але їй стало погано від спеки й вона померла. Кондиціонери у поїзді не працювали. До речі, лише половина вагонів Укрзалізниці мають кондиціонери.

Крім того, пасажири скаржаться, що купити квитки на потяги в Україні стало набагато складніше. А якщо під час подорожі виявляється, що умови поїздки порушені, наприклад, на твоєму місці зламана полиця, то свою правоту пасажир не завжди може довести навіть через суд.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube