Ти стаєш тим, ким рухаєшся стати. Іноді ми ховаємося від себе, боїмося сміливості просто бути, просто жити, просто радіти. Наші страхи тінню слідують за нами.
Пасажирка заявила, що довелося їхати на підлозі до Відня з квитком першого класу
Пасажири, які придбали квитки на 19 липня на поїзд №146/143 Чоп-Відень-Чоп через сайт "Укрзалізниці", зіткнулися з неприємною ситуацією. На деякі вагони, вказані у квитках, місць не вистачило. В результаті пасажири, які заплатили за проїзд близько 2000 грн, були змушені їхати на підлозі у коридорі.
Про це розповіла одна з пасажирок, блогерка зі Львова Влада Юрченко. Вона додала, що на одне вільне місце претендували п'ятеро людей, а вагон першого класу, зазначений у її квитку, взагалі був відсутній. Вона додала, що у потязі не було обіцяних кондиціонерів. Оповідання дівчини опублікував у Facebook автор Youtube-каналу "Залізні магістралі", експерт із залізничного транспорту Олег Васильєв.
"Варто нагадати, що це не перша скарга щодо відсутності деяких вагонів у поїзді №146/143 Чоп-Відень-Чоп. Раніше пасажири також писали, що під час посадки не знайшли свій вагон, або місця вказані у квитку", – наголосив експерт.

Він нагадав, що 10 грудня 2023 року відбувся перший рейс поїзда №143/146 Відень-Чоп-Відень. Тоді "Укрзалізниця" презентувала маршрут, що складається з двох сегментів: Київ-Чоп (УЗ) та Чоп-Будапешт-Відень (угорська залізниця).
Васильєв додав, що отримав "Укрзалізниці" коментар з приводу ситуації, про яку написала у соцмережах Юрченко. Компанія наполягає, що відповідальність за ситуацію лежить на угорському перевізнику. За інформацією "Укрзалізниці", поїзд №146/143 формується Угорською залізницею (MAV START), і продаж квитків здійснюється відповідно до наданої ними схеми поїзда.

У разі відсутності або закриття вагона з технічних причин, Укрзалізниця рекомендує пасажирам зайняти будь-яке вільне сидяче місце у поїзді (не лише у чопській групі вагонів, а, наприклад, і у румунській групі, але треба пам'ятати, що вона відчіпляється у Дебрецені), а після прибуття скласти претензійну заяву на вокзалі або онлайн. Компенсацію за неотриману послугу має виплатити перевізник MAV STARТ, зазначає український перевізник.

16 липня про смерть жінки в нічному експресі Укрзалізниці маршруту Запоріжжя - Ужгород. Жінка їхала до міста Стрий, що у Львівській області, але їй стало погано від спеки й вона померла. Кондиціонери у поїзді не працювали. До речі, лише половина вагонів Укрзалізниці мають кондиціонери.
Крім того, пасажири скаржаться, що купити квитки на потяги в Україні стало набагато складніше. А якщо під час подорожі виявляється, що умови поїздки порушені, наприклад, на твоєму місці зламана полиця, то свою правоту пасажир не завжди може довести навіть через суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.