Працівники вокзалу склали акт про нещасний випадок, що стався на залізниці із застрахованою пасажиркою
Жінка придбала квитки на приміський потяг Одеса - Білгород-Дністровський. Вона вирішила сходити до туалету, але посковзнулась і травмувалась. На її думку, Укрзалізниця має компенсувати 216 322 грн.
Як йдеться у рішенні Приморського районного суду Одеси, жінка зі своєю донькою придбали в касі вокзалу квитки на приміський електропоїзд Одеса-Білгород-Дністровський. Очікуючи потяг вони вирішили відвідати безплатний туалет, який знаходиться за камерою збереження багажу на території залізничного вокзалу.
Під час входу до приміщення туалету жінка, переступивши через поріг, витерла підошви взуття об килимок та направилась до кабінок туалету, посковзнулась та впала, внаслідок цього отримала тілесні ушкодження. За її словами, попереджувальних знаків про те, що в приміщенні проводиться технічна перерва та підлога слизька і потрібно бути обережним, не було.
Через 15 хвилин після виклику до приміщення туалету з інвалідним візком підійшла медична працівниця вокзалу. Вона не оглянула жінку на місці, сказала сідати до візка, на що вона відповіла, що не може самостійно встати та відчуває сильний біль в руці та нозі, після чого медична працівниця попросила відвідувачів туалету посадити її у візок, чим спричинила у неї ще більший біль та страждання. Після цього постраждалу відвезли до медпункту, звідки вже викликали карету швидкої допомоги. Сума нанесених матеріальних витрат складає 116 322 грн, що підтверджується квитанціями медичних закладів та про сплату за ліки.
Працівники вокзалу склали акт про нещасний випадок, що стався на залізниці із застрахованою пасажиркою. Неодноразово на звернення жінки виробничий підрозділ вокзалу та філія "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця" повідомляли про її законне право на звернення до страхової компанії з питання відшкодування матеріальної шкоди.
"Тобто зі свого боку відповідач виконав усі обов'язки передбачені чинним законодавством України. Однак з незрозумілих причин жінка не звернулася до страхової компанії та не скористалася своїм правом на відшкодування матеріальних витрат. АТ "Укрзалізниця" своєю чергою не наділена повноваженнями звертатися від імені пасажирів до страхової компанії з питань відшкодування матеріальної шкоди", - вказали в Укрзалізниці.
Позов жінки не задовольнили. Визначений нею відповідач не може нести відповідальність у даному конкретному випадку без попереднього звернення до страхової компанії ПАТ "Інтер-Поліс".
"Відповідачем неодноразово наголошувалось позивачу про необхідність звернення до страхової компанії ПАТ "Інтер-Поліс" з заявою про компенсацію матеріальних збитків. Отже, слід зазначити, що пред'явлення позову до неналежного відповідача є самостійною підставою для відмови в задоволенні позову. Виходячи з вищевикладеного, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні позову у зв'язку зі зверненням позивача до неналежного відповідача", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.