У всіх випадках повернення проїзних документів пасажир, крім випадків, що сталися з вини перевізника, вносить комісійний збір
Укртрансбезпека 17 лютого пояснила, який відсоток вартості проїзду повертається пасажиру Укрзалізниці, якщо він відмовився від поїздки потягом з особистих причин.
Відповідно до Правил перевезення пасажирів якщо пасажир відмовився від поїздки з особистих причин у термін:
Належна пасажиру частина платежів визначається у такому порядку: з повної вартості квитка віднімається вартість за прослідувану відстань. Пасажир оплачує вартість за послуги з повернення проїзного документа. Вартість плацкарти до розрахунку не включається.
У всіх випадках повернення проїзних документів пасажир, крім випадків, що сталися з вини перевізника, вносить плату за послуги (комісійний збір). Кошти, сплачені за послуги, пов'язані з резервуванням місць і продажем проїзних документів, не повертаються, за винятком випадків, коли повернення здійснюється з вини перевізника. Якщо сума, що підлягає поверненню після вирахування, є рівною або меншою від плати за послуги з повернення платежів за невикористаний проїзний документ, то плата за послуги з повернення не сплачується.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.