"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Деякі приходять в Ощадбанк самі і теж скаржаться на брак вічливості
На сайті відгуків про роботу банків останнім часом з’явилась низка скарг на те, що Ощадбанк викликає клієнтів до відділень. Представники банку, як можуть, виправдовуються. Тим більше, що причини вкликів різняться, а тих, хто прийшов добровільно, у банку не завжди радо зустрічають.
28 грудня киянка отримала СМС-запрошення на телефон до столичного відділення Ощадбанку для зустрічі 29 грудня 2022 року. Жінка спробували з’ясувати мету зустрічі. На гарячій лінії Ощадбанку їй повідомили, що йдеться про зустріч по продажу продуктів банку. На нашу думку - це нове слово в маркетингу!
“Якщо Вам призначили зустріч у відділення банку, тоді працівники хочуть надати інформацію по нашим продуктам банку які могли б бути корисними для користування. Якщо не має змоги звернутися до відділення в призначений час, тоді при можливості можете звернутися до відділення пізніше в зручний час, та працівники детально нададуть інформацію”, - відповів представник банку.
Тобто, проста думка, що клієнт не зобов’язаний вислуховувати рекламу фінансової установи, в Ощадбанку, здається, не розглядають. А що, так можна було?
26 грудня клієнт Ощадбанку написав, що його викликали до банку для проведення актуалізації даних клієнтів. “Причому жодної цифровізації тут не пахне, тільки особисто в чергу. За фактом організовано жахливо. Народу багато, кругом черги. Одного разу навіть дійшов до працівниці, але вона мені пояснила, що допомогти не може — вони мають неполадки з програмним забезпеченням. Спробував записатись через сайт на конкретний час. Прийшов о 9.00, персонал нічого не знає про таку опцію, як обслуговування без черги за цим записом, пропонує відстояти чергу. І всі ці дурниці треба було придумати у воєнний час, коли відділення переповнені переселенцями, і самі відділення можуть зачинитися будь-якої миті через повітряну тривогу”, - пише клієнт.
Представник Ощадбанку відповів наступне: “Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ “Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу” від 20.05.2020 №65, але не рідше, ніж раз на п’ять років. Ви дійсно можете призначити зустріч, та прийти у відповідний час для обслуговування. Ми перевіримо ситуацію по відділенню в яке Ви зверталися, чому не прийняли по електронному запису. Перепрошуємо за незручності”.
Між іншим, деякі клієнти скаржаться на те, що їв в банку не чекали. Останніми днями з’явилось 2 скарги на те, що люди не могли отримати свої кошти та зіткнулись з хамською поведінкою працівників.
Представник банку на сайті пообіцяв провести виховну роботу з персоналом та повідомив, що призначити зустріч з працівниками Ощадбанку на відповідний час можна за посиланням. Також, грошовий переказ можна отримати дистанційно в додатку Ощад або ж у веб-банкінгу Ощад 24/7.
Як раніше повідомляв Інформатор, Ощадбанк розповів, що робити клієнтам, у яких закінчується строк картки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.