Нове зухвале мінування поїзду: Будапешт-Київ зупинили біля лісу, пасажирів висадили

УЗ знов потерпає від витівок телефоних терористів, якими керують російські спецслужби

Мінування поїздів
Мінування поїздів - колаж: Інформатор-Україна

Поїзд №10К "Будапешт-Київ", який мав прибути на вокзал "Київ-Пасажирський" увечері неділі, 12 жовтня, затримується більш, ніж на годину, через повідомлення про мінування. Поїзд було зупинено біля лісу, пасажирам запропонували вийти з вагонів. Це вже четверте повідомлення про мінування пасажирських поїздів за останні дві доби. Немає жодного сумніву, що подібні повідомлення не є лише витівками хуліганів. Їх координують російські спецслужби. 

Telegram oembed: https://t.me/informator_live/4864

Пасажири поїзду повідомляють, що знаходяться у безпеці. За останньої інформацію, екстрені служби нічого не знайшли, тож рух поїзду відновився. 

На електронному табло вокзалу Київ-Пасажирський повідомляється про затримку поїзду №10К на 60 хвилин. Проте причину затримки не вказано. 

Нове зухвале мінування поїзду: Будапешт-Київ зупинили біля лісу, пасажирів висадили 1

Це четверте повідомлення про мінування пасажирського поїзду за останні дві доби. Першим у цій серії 11 жовтня було "заміновано" поїзд Інтерсіті "Дніпро - Киев", який у підсумку затримався із прибуттям до Києва приблизно на дві години. Пізніше стало відомо, що протягом доби 11 жовтня було "заміновано" принаймні три поїзди, у тому числі:

  • Київ - Варшава, №68/20; 
  • Тернопіль - Київ, №748.

Всі ці поїзди випали з графіку через розваги телефонних терористів. Немає жодного сумніву, що звонки із повідомленнями про мінування є лише витівками хуліганів. Подібні повідомлення "запускають" протокол, до якого долучаються екстренні служби. Навіть якщо всі розуміють, що в поїзді немає вибухівки, його все одно треба зупинити та ретельно перевірити. Тож повідомлення про мінування поїздів відбуваються під координацією російських спецслужб. 

Цікаво, що остання хвиля повідомлень про мінування спостерігалася в Україні рівно рік тому - у жовтні 2024 року. Тоді у великій кількості надходили анонімні сигнали щодо мінування адмінбудівль та навчальних закладів у Києві, Житомирі, Сумах, Віниці, Львові, Запоріжжі. Через те відбулися масштабні евакуації. Зокрема у Києві 14 жовтня минулого року евакуювали працівників Мінкульту. 

Вперше проблема хибних повідомлень про мінування загострилася напередодні вторгнення Росії - у січні 2022 року. Тоді на телефони екстрених служб одночасно надходили сотні таких повідомлень. Більшість звонків відбувалося з мобільних номерів на окупованій території Донбаса. У СБУ ці повідомлення назвали елементом гібридної агресії Росії. 

Росія намагається викликати колапс у залізничних перевезеннях

Підвищений інтерес "мінерів" до Укрзалізниці повʼязаний з намаганням ворога викликати в Україні колапс із залізничними перевезеннями. Тобто це такий самий інструмент агресії, як удари по подстанціях УЗ та поїздах. 

Можливо першим, хто розповів про підвищений інтерес Росії до залізничного транспорту, був фахівець зі зв'язку, радіоелектронної боротьби (РЕБ) і розвідки Сергій "Флеш" Бескрестнов. Після удару по вокзалу міста Шостка на Сумщині 4 жовтня, "Флеш" вказав, що Укрзалізниця знаходиться під великим ризиком нових атак різних типів

Також Інформатор повідомляв, що Росія переважно намагається атакувати локомотиви - через їх обмежену кількість. За словами старшого аналітика Українського центру безпеки та співпраці Антона Земляного, початок жовтня 2025 року позначився масованими атаками російських військ на ключові об'єкти української залізничної інфраструктури. Російські атаки на українську залізницю експерти вважають відповіддю на успішну українську кампанію, спрямовану на порушення російської логістики через удари по тягових підстанціях на півдні РФ.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити