“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Республіка Корея – потенційний лідер з виробництва телесеріалів
Американська стрімінгова платформа Netflix збирається інвестувати 2,5 млрд дол. у Південну Корею протягом наступних чотирьох років. Зазначається, що ця сума вдвічі перевищує обсяг інвестицій у період із 2016 по 2022 рік. Рішення було ухвалено після зустрічі президента Республіки Корея Юн Сок Йоля з одним із керівників сервісу Тедом Сарандосом у Вашингтоні.
Уточнюється, що сервіс допомагатиме створювати корейські драми, фільми та реаліті-шоу.
«Ми змогли ухвалити це рішення через нашу велику довіру до індустрії корейського контенту, і ми продовжуватимемо робити чудові історії», – сказав Сарандос.
Крім того, Юн Сок Йоль додав, що інвестиції можуть стати «великою можливістю» не тільки для південнокорейського контент-бізнесу, а й для творців контенту та Netflix.
Раніше, 22 грудня 2022 року, повідомлялося, що Netflix інвестує 900 млн дол. у кіностудію на місці колишньої військової бази у штаті Нью-Джерсі.
До цього, 14 червня, Netflix анонсував запуск реаліті-шоу за мотивами південнокорейського серіалу «Гра у кальмара». У компанії пообіцяли, що новий проект стане найбільшим з усіх чинних реаліті-шоу – у ньому буде найбільша кількість учасників та найбільший приз.
12 червня стрімінговий сервіс опублікував 10-секундний тизер другого сезону південнокорейського серіалу «Гра в кальмара».
Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» перевершив хіт HBO «Гра престолів» за кількістю переглядів роликів, що пов'язані з ним, на відеохостингу YouTube. 17 жовтня 2022 року Bloomberg оцінив доходи Netflix від випуску серіалу «Гра в кальмара» майже в 900 млн дол., що є значною сумою, враховуючи, що на все виробництво автори витратили лише 21,4 млн дол. – близько 2,4 млн дол. за епізод. Окрім того, після виходу серіалу акції компанії зросли на 7%.
Раніше Інформатор повідомляв, що у Норвегії знімуть серіал про культурні та історичні зв'язки з Україною.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.