У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Республіка Корея – потенційний лідер з виробництва телесеріалів
Американська стрімінгова платформа Netflix збирається інвестувати 2,5 млрд дол. у Південну Корею протягом наступних чотирьох років. Зазначається, що ця сума вдвічі перевищує обсяг інвестицій у період із 2016 по 2022 рік. Рішення було ухвалено після зустрічі президента Республіки Корея Юн Сок Йоля з одним із керівників сервісу Тедом Сарандосом у Вашингтоні.
Уточнюється, що сервіс допомагатиме створювати корейські драми, фільми та реаліті-шоу.
«Ми змогли ухвалити це рішення через нашу велику довіру до індустрії корейського контенту, і ми продовжуватимемо робити чудові історії», – сказав Сарандос.
Крім того, Юн Сок Йоль додав, що інвестиції можуть стати «великою можливістю» не тільки для південнокорейського контент-бізнесу, а й для творців контенту та Netflix.
Раніше, 22 грудня 2022 року, повідомлялося, що Netflix інвестує 900 млн дол. у кіностудію на місці колишньої військової бази у штаті Нью-Джерсі.
До цього, 14 червня, Netflix анонсував запуск реаліті-шоу за мотивами південнокорейського серіалу «Гра у кальмара». У компанії пообіцяли, що новий проект стане найбільшим з усіх чинних реаліті-шоу – у ньому буде найбільша кількість учасників та найбільший приз.
12 червня стрімінговий сервіс опублікував 10-секундний тизер другого сезону південнокорейського серіалу «Гра в кальмара».
Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» перевершив хіт HBO «Гра престолів» за кількістю переглядів роликів, що пов'язані з ним, на відеохостингу YouTube. 17 жовтня 2022 року Bloomberg оцінив доходи Netflix від випуску серіалу «Гра в кальмара» майже в 900 млн дол., що є значною сумою, враховуючи, що на все виробництво автори витратили лише 21,4 млн дол. – близько 2,4 млн дол. за епізод. Окрім того, після виходу серіалу акції компанії зросли на 7%.
Раніше Інформатор повідомляв, що у Норвегії знімуть серіал про культурні та історичні зв'язки з Україною.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.