У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Компанія також розглядає можливість створення другого сезону
Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» став справжньою сенсацією. Він вирвався в лідери переглядів в 90 країнах (Україна входить в їх число) і поставив рекорд за кількістю переглядів на Netflix. І тепер Netflix може випустити мобільну гру за мотивами популярного серіалу.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Gizmochina.
Компанія Netflix в кінці серпня запустила розділ з мобільними іграми. Тоді в бібліотеку додали два проєкти за Stranger Things («Дивні дива»), а тепер вона може поповниться грою за серіалом «Гра в кальмара». У недавньому інтерв'ю The Hollywood Reporter віце-президент Netflix по азіатсько-тихоокеанському контенту Міньйон Кім розповів про можливості перетворити успішний серіал у відеогру. До речі, на даний момент ведуться переговори про зйомки другого сезону серіалу. Міньйон Кім підтвердив, що компанія вивчає можливість продовжити проєкт.
Міньйон Кім також додав, що компанія отримує численні запити на перевід серіалу в формат відеоігри. Netflix займається створенням дорожньої карти для майбутніх проєктів з інтелектуальної власності «Гра в кальмара».
«Ми вивчаємо безліч різних областей, ігри, споживчі товари і так далі, з'ясовуючи, що ми можемо запропонувати нашій аудиторії, залишаючись вірними світу, який побудував творець Squid Game», — заявив Міньйон Кім.
Нагадаємо, «Гра в кальмара» (Squid Game) — південнокорейська дорама про ігри на виживання. За перші десять днів після виходу серіал став лідером стрімінгової платформи в 90 країнах (Україна входить в це число), а також очолив рейтинг десяти найбільш популярних шоу в загальносвітовому рейтингу Netflix. Серіал випередив 3-й сезон «Сексуального виховання» і «Бріджертонів», і став першим корейським проєктом, якому вдалося домогтися такого успіху. Про те, чому серіал такий популярний, і чи буде продовження, ми писали в нашому матеріалі.
Раніше ми повідомляли, що Україна запропонувала Росії зіграти в «Гру в кальмара». Також писали про те, що «Гра в кальмара» поставила рекорд за кількістю переглядів на Netflix.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.