“Не атакуйте call-центри”: за що відповідають в Yasno і ДТЕК
У компаній різна зона відповідальності
У компаній різна зона відповідальності
Нестабільність графіків відключення світла перестала когось дивувати. Зараз в тренді – обурюватись тому, що у сусіда світло горить цілодобово, а у тебе вимикають по 3-4 рази на добу. Нервова система здає, і люди починають обривати гарячі лінії і Yasno, і ДТЕК. Прикро, коли додзвонившись до оператора, виявляється, що ваше питання не є сферою повноважень цієї компанії.
Для економії часу і заспокійливого слід Інформатор пояснює, кому і які питання можна ставити.
“Я вас дуже прошу: не атакуйте наразі call-центри. Давайте хоч закінчення обстрілу дочекаємось. Дякую!”, – написав директор Yasno під час вранішньої атаки 29 грудня, коли без електропостачання залишилось 40%. Для того, щоб абоненти познайомились з діяльністю Yasno, в компанії пояснили, за що вони відповідають:
- постачає електроенергію і газ
- продає зарядні станції для електрокарів
- проводить енергоаудит підприємств
- надає енергоефективні рішення.
Відзначається, що Yasno обслуговує бізнес по всій Україні, а домашніх абонентів – тільки в Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. Чого Yasno не вирішує?
- не вимикає/вмикає світло
- не визначає порядок відключень
- не вирішує, кого відносити до критичної інфраструктури
До компанії звернулась мешканка Києва зі скаргою на несправедливий розподіл електропостачання. На це в Yasno відповіли, що це питання належить до компетенції оператору системи розподілу. Його можна знайти на цій сторінці. Саме ОРС і є ДТЕК разом із рештою операторів. Ця компанія відповідає за:
- укладання, переукладання або внесення змін до договору на розподіл;
- обслуговування лічильників і електроустановок;
- приєднання нового абонента або збільшення споживаної потужності;
- перехід на електроопалення;
- відключення електрики;
- якість електропостачання;
- питання щодо розрахунків за електроенергію, спожиту до 1 січня 2019 року;
- інші послуги, пов'язані з ліцензійною або неліцензійною діяльністю компанії.
Контакти Yasno:
- телефони: (056), (067), (050), (093) 770 11 55
- Telegram-бот, Viber-бот
- електронна адреса: dp@yasno.com.ua
- сторінка у Facebook: тут.
Контакти ДТЕК:
- телефони: (066), (056), (067), (063) 790 99 00
- гаряча лінія: 0 800 301 497
- сторінка в Facebook: тут
Ситуація з електропостачанням в Україні
29 грудня відбулась чергова атака росії по Україні. Сили ППО спрацювали в 6 регіонах України. В Києві збили 16 ракет, обламками було пошкоджено приватні будинки в Деснянському районі, промислове підприємство в Голосіївському районі та дитячий майданчик в Печерському. Мер столиці Кличко повідомив, що 40% абонентів залишились без світла у зв'язку з необхідними заходами безпеки, які вживали енергетики. Росія атакує об'єкти енергоінфраструктури з середини жовтня, і внаслідок ударів Україна відчуває дефіцит електроенергії.
Раніше ми писали про те, що Lifecell хоче купувати електроенергію від генераторів. Як пристосуватись до навчання без світла вчителям, батькам і учням - читайте тут.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.