“Не атакуйте call-центри”: за що відповідають в Yasno і ДТЕК

У компаній різна зона відповідальності

“Не атакуйте call-центри”: за що відповідають в Yasno і ДТЕК
За відповідями також можна звертатись і в соціальних мережах

Нестабільність графіків відключення світла перестала когось дивувати. Зараз в тренді – обурюватись тому, що у сусіда світло горить цілодобово, а у тебе вимикають по 3-4 рази на добу. Нервова система здає, і люди починають обривати гарячі лінії і Yasno, і ДТЕК. Прикро, коли додзвонившись до оператора, виявляється, що ваше питання не є сферою повноважень цієї компанії.

Для економії часу і заспокійливого слід Інформатор пояснює, кому і які питання можна ставити.

“Я вас дуже прошу: не атакуйте наразі call-центри. Давайте хоч закінчення обстрілу дочекаємось. Дякую!”, – написав директор Yasno під час вранішньої атаки 29 грудня, коли без електропостачання залишилось 40%. Для того, щоб абоненти познайомились з діяльністю Yasno, в компанії пояснили, за що вони відповідають:

  • постачає електроенергію і газ
  • продає зарядні станції для електрокарів
  • проводить енергоаудит підприємств 
  • надає енергоефективні рішення. 

Відзначається, що Yasno обслуговує бізнес по всій Україні, а домашніх абонентів – тільки в Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. Чого Yasno не вирішує?

  • не вимикає/вмикає світло
  • не визначає порядок відключень
  • не вирішує, кого відносити до критичної інфраструктури

До компанії звернулась мешканка Києва зі скаргою на несправедливий розподіл електропостачання. На це в Yasno відповіли, що це питання належить до компетенції оператору системи розподілу. Його можна знайти на цій сторінціСаме ОРС і є ДТЕК разом із рештою операторів. Ця компанія відповідає за:

  • укладання, переукладання або внесення змін до договору на розподіл;
  • обслуговування лічильників і електроустановок;
  • приєднання нового абонента або збільшення споживаної потужності;
  • перехід на електроопалення;
  • відключення електрики; 
  • якість електропостачання;
  • питання щодо розрахунків за електроенергію, спожиту до 1 січня 2019 року;
  • інші послуги, пов'язані з ліцензійною або неліцензійною діяльністю компанії.

Контакти Yasno:

  • телефони: (056), (067), (050), (093) 770 11 55
  • Telegram-бот, Viber-бот
  • електронна адреса: dp@yasno.com.ua 
  • сторінка у Facebook: тут.

Контакти ДТЕК:

  • телефони: (066), (056), (067), (063) 790 99 00
  • гаряча лінія: 0 800 301 497
  • сторінка в Facebook: тут

Ситуація з електропостачанням в Україні

29 грудня відбулась чергова атака росії по Україні. Сили ППО спрацювали в 6 регіонах України. В Києві збили 16 ракет, обламками було пошкоджено приватні будинки в Деснянському районі, промислове підприємство в Голосіївському районі та дитячий майданчик в Печерському. Мер столиці Кличко повідомив, що 40% абонентів залишились без світла у зв'язку з необхідними заходами безпеки, які вживали енергетики. Росія атакує об'єкти енергоінфраструктури з середини жовтня, і внаслідок ударів Україна відчуває дефіцит електроенергії. 

Раніше ми писали про те, що Lifecell хоче купувати електроенергію від генераторів. Як пристосуватись до навчання без світла вчителям, батькам і учням - читайте тут

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube