Крім ролика запущена велика рекламна кампанія на різних цифрових платформах
Компанія McDonald's випустила перший рекламний ролик із використанням штучного інтелекту. Над кліпом працювали відеоблогер Карен Ченг та компанія Luma AI. Його зроблено за допомогою технології NeRF, яка перетворює відео на 3D.
За сюжетом головна героїня кліпу — молода Карен Ченг — у дитинстві любила малювати знаки зодіаку та уявляти, як вони стають реальними. З розвитком технологій дівчина реалізувала свої мрії: за допомогою штучного інтелекту вона може доповнити реальність об'ємними силуетами тварин (наприклад, наприкінці відео Карен стоїть поряд із намальованим нейромережею тигром). Кліп присвячений святкуванню китайського Нового року.
Центральне місце в кампанії, створеній агенцією IW Group, займає рекламний ролик, який є одним з перших, у якому використовується технологія нейронних полів (NeRF), яка використовує штучний інтелект для створення 3D-сцени. Рекламний ролик містить заклик до дії за допомогою QR-коду, що веде до інших елементів кампанії.
McDonald’s повертається в метавсесвіт, щоб відсвяткувати Місячний Новий рік. Бренд також проведе спеціальні заходи у діджитал просторі, у тому числі святкування Року Кролика 25 січня та вечір із Ченг у формі аватара 2 лютого.
Завершує кампанію фільтр доповненої реальності у Instagram, який використовує 3D-ілюзію для переходу від року Тигра до року Кролика.
Це не перша вражаюча рекламна кампанія мережі фаст-фуду, що вийшла останніми днями.
McDonald’s у Швеції оголосив антиінфляційну акцію. Мережа продасть шанувальникам фастфуду бургери за старими, набагато нижчими цінами. Скориставшись сервісом перегляду вулиць Google Street View, користувачі зможуть знайти рекламні білборди, які використовувались з 2009 року по 2022 рік. На банерах буде розміщено продуктову пропозицію з меню McDonald’s. Щойно користувач відгадає, з якого саме року це оголошення, він зможе отримати рекламований продукт за старою ціною.
У Британії McDonald’s зняв ролик, в якому немає ані ресторанів, ані їжі. У соціальних мережах компанія створила спеціальні лінзи для Snapchat та Instagram, які будуть піднімати брови користувачів, сподіваючись, що люди будуть використовувати їх, щоб запросити своїх друзів до McDonald’s.
Новий рік за місячним календарем, місячний Новий рік — усталена назва новорічних святкувань, дата яких залежить від фаз Місяця. Найчастіше під такими назвами згадується Китайський Новий рік, що визначається за місячним календарем і святкується у січні — лютому григоріанського календаря. Рідше така назва застосовується до новорічних святкувань за іншими місячно-сонячними календарями Азії. Китайський місячний Новий рік — Чунь цзе (Свято весни) — припадає на 1-й день першого нового місяця року (між 12 січня і 19 лютого) (місяць магха). Новорічний фестиваль триває 15 днів — до повного місяця. У 2023 році Китайський Новий рік святкують у неділю, 22 січня.
Компанія McDonald’s є світовим лідером у галузі швидкого обслуговування і налічує понад 40 тисяч закладів у більш ніж 120 країнах світу, які щодня обслуговують близько 70 мільйонів відвідувачів. Україна стала 102-ю країною, де почала розвиватися мережа. 24 травня, 1997 року поруч зі станцією метро "Лук’янівська" у Києві відкрився перший заклад McDonald’s у країні. Дізнатися більше про роботу закладів в Україні можна на сайті та в мобільному застосунку McDonald’s (в AppStore та Google Play).
Раніше Інформатор повідомляв, що McDonald’s відкрив перший заклад, у якому працюють роботи.