«Велика Британія запровадила санкції проти більшої кількості суден тіньового флоту, ніж будь-яка інша країна»
«В Моїм Серці» — поєднання хіп-хопу, урбан-культури та глибокої віри в краще майбутнє для України, яка метафорично втілена у треку в образі квітки, яка пробивається до сонця. Натхненням для пісні стала знакова композиція «Квітка» гурту «Океан Ельзи». Саме її фрагмент, випадково почутий Євгеном Філатовим у стрічці Instagram, ліг в основу нового синглу.
Для цього треба знайти стару рекламу та вгадати рік її виходу
McDonald’s у Швеції оголосив антиінфляційну акцію. Мережа продасть шанувальникам фастфуду бургери за старими, набагато нижчими цінами. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення ЗМІ, що посилаються на McDonald’s Sverige.
Скориставшись сервісом перегляду вулиць Google Street View, користувачі зможуть знайти рекламні білборди, які використовувались з 2009 року по 2022 рік. На банерах буде розміщено продуктову пропозицію з меню McDonald’s. Щойно користувач відгадає, з якого саме року це оголошення, він зможе отримати рекламований продукт за старою ціною.
“Хто не хоче повернутися в той час, коли чизбургер коштував 10 шведських крон (1 долар)?», – каже Віктор Ейнарссон, креативний директор NORD DDB.
Нещодавнє оновлення сервісу дозволяє користувачам повторно відвідувати геолокації протягом усієї історії та бачити архівні знімки з рекламою McDonald’s, що може датуватися десятирічною давністю.
Зовнішня реклама для кампанії «Deals stuck in time» розміщуватиметься в тих же місцях, що й деякі з білбордів McDonald’s, які застрягли в часі у Google Street View, і діятиме як тимчасові портали для більш вигідних пропозицій. Подивитись на сайт кампанії ви можете тут. Кампанія поширюється через DOOH та OOH, а також фільми, аудіо та соціальні мережі. Пропозиції з минулого доступні виключно у Швеції.
“McDonald's мав хороші ціни і багато хороших пропозицій протягом багатьох років. Ми подумали, що це гарна і кумедна ідея — відродити старі пропозиції McDonalds і уможливити «подорож у часі», особливо в той час, коли ціна обговорюється більше, ніж будь-коли. Ми сподіваємося, що люди скористаються шансом вирушити у минуле і знову насолодитися улюбленими стравами McDonald's, як у 2009 році, — каже Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald's у Швеції.
Компанія McDonald’s є світовим лідером у галузі швидкого обслуговування і налічує понад 40 тисяч закладів у більш ніж 120 країнах світу, які щодня обслуговують близько 70 мільйонів відвідувачів. Україна стала 102-ю країною, де почала розвиватися мережа. 24 травня, 1997 року поруч зі станцією метро "Лук’янівська" у Києві відкрився перший заклад McDonald’s у країні. Дізнатися більше про роботу закладів в Україні можна на сайті та в мобільному застосунку McDonald’s (в AppStore та Google Play).
Як раніше повідомляв Інформатор, McDonald’s відкрив перший заклад, у якому працюють роботи.