“Зеленський не може підписати договір про те, що Росія забирає повністю Донбас, а Україна відмовляється від Криму та НАТО, бо це заборонено Конституцією. Росіяни будуть біля воріт Дніпра, Полтави та Запоріжжя, якщо Трамп відмовить Україні у зброї та боєприпасах”
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ця пісня про серця, що знаходять одне одного, незважаючи на відстані та випробування. Вона про те, що справжнє кохання завжди знаходить свій шлях — Оксана Білозір.
Для цього треба знайти стару рекламу та вгадати рік її виходу
McDonald’s у Швеції оголосив антиінфляційну акцію. Мережа продасть шанувальникам фастфуду бургери за старими, набагато нижчими цінами. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення ЗМІ, що посилаються на McDonald’s Sverige.
Скориставшись сервісом перегляду вулиць Google Street View, користувачі зможуть знайти рекламні білборди, які використовувались з 2009 року по 2022 рік. На банерах буде розміщено продуктову пропозицію з меню McDonald’s. Щойно користувач відгадає, з якого саме року це оголошення, він зможе отримати рекламований продукт за старою ціною.
“Хто не хоче повернутися в той час, коли чизбургер коштував 10 шведських крон (1 долар)?», – каже Віктор Ейнарссон, креативний директор NORD DDB.
Нещодавнє оновлення сервісу дозволяє користувачам повторно відвідувати геолокації протягом усієї історії та бачити архівні знімки з рекламою McDonald’s, що може датуватися десятирічною давністю.
Зовнішня реклама для кампанії «Deals stuck in time» розміщуватиметься в тих же місцях, що й деякі з білбордів McDonald’s, які застрягли в часі у Google Street View, і діятиме як тимчасові портали для більш вигідних пропозицій. Подивитись на сайт кампанії ви можете тут. Кампанія поширюється через DOOH та OOH, а також фільми, аудіо та соціальні мережі. Пропозиції з минулого доступні виключно у Швеції.
“McDonald's мав хороші ціни і багато хороших пропозицій протягом багатьох років. Ми подумали, що це гарна і кумедна ідея — відродити старі пропозиції McDonalds і уможливити «подорож у часі», особливо в той час, коли ціна обговорюється більше, ніж будь-коли. Ми сподіваємося, що люди скористаються шансом вирушити у минуле і знову насолодитися улюбленими стравами McDonald's, як у 2009 році, — каже Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald's у Швеції.
Компанія McDonald’s є світовим лідером у галузі швидкого обслуговування і налічує понад 40 тисяч закладів у більш ніж 120 країнах світу, які щодня обслуговують близько 70 мільйонів відвідувачів. Україна стала 102-ю країною, де почала розвиватися мережа. 24 травня, 1997 року поруч зі станцією метро "Лук’янівська" у Києві відкрився перший заклад McDonald’s у країні. Дізнатися більше про роботу закладів в Україні можна на сайті та в мобільному застосунку McDonald’s (в AppStore та Google Play).
Як раніше повідомляв Інформатор, McDonald’s відкрив перший заклад, у якому працюють роботи.