На Укрпошті загубили звернення українців до Європейського суду з прав людини - подробиці скандалу

Читать на русском

Адвокатка втратила 41 звернення українців до Європейського суду через проблеми на Укрпошті

Читать на русском
Укрпошта. адвокатка Юлія Сегеда
В Укрпошті загубилися звернення українців до Європейського суду з прав людини

Адвокатка втратила 41 звернення українців до Європейського суду через проблеми на Укрпошті

Генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського розкритикували в соціальних мережах. Причиною стали загублені звернення українців до Європейського суду з прав людини. При цьому чимало користувачів стикаються з проблемами зі своїми відправленнями.

Про це на своїй сторінці в соціальній мережі написала адвокатка Юлія Сегеда. Вона опублікувала скріншот з соціальних мереж, де гендиректору Укрпошти Ігорю Смілянському люди писали про певні проблеми з відправленнями. Водночас виявилося, що Укрпошта "не відповідає за прості листи". Адвокатка Юлія Сегеда назвала Ігоря Смілянського некомпетентним. 

За її словами, через відправку Укрпоштою загубилося 41 звернення українців до Європейського суду прав людини. Коли Ігорю Смілянському написали про це в коментарях, він заявив лише те, що адвокат закрила коментарі під своїм дописом. Юлія Сегеда заявила на це, що коментувати її дописи можуть друзі, а від керівника Укрпошти вона чекає на "виконання законодавства та відповіді на адвокатський запит".

Ігор Смілянський коментує ситуацію в соцмережі
Ігор Смілянський коментує ситуацію в соцмережі

Що стосується листів українців, які були втрачені, то вони стосувалися постраждалих від російської агресії громадян. За словами адвокатки, 51 відправлення дійшло, а 41 звернення - було загублено. При цьому на деякі відправлення через Укрпошту (в особистому кабінеті адвоката) вона бачить інформацію, що вони нібито доставлені, хоча це дійсності не відповідає.

"Я вважаю що директор Укрпошти повинен особисто розшукати кожне втрачене відправлення. Але йому ніколи, він чергову марку колекційну випускає", - заявила Юлія Сегеда. 

З чого почався скандал?

Юлія Сегеда повідомляла про втрату звернень українців до Європейського суду з прав людини вперше ще 3 серпня в соціальній мережі. За її словами, вона готувала звернення громадян, які постраждали від російської агресії. Йдеться про українців, які отримали поранення та інвалідність. Проте в результаті на деякі відправлення вона отримала сповіщення "отримано", хоча насправді ці документи були загублені й не дійшли до адресата. 

"Я підготувала реєстр своїх відправлень та надіслала разом зі зверненням до Європейського суду з прав людини та отримала відповідь що відправлення не надходили до суду. Середня вартість такого відправлення 300-500 грн, ті де було багато додатків коштували більше", - написала адвокат.

Також нещодавно гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського критикували за комунікацію з клієнтами в соціальній мережі. Один з користувачів написав, що пошта вже декілька місяців не може доставити йому посилку. В якийсь момент Ігор Смілянський під час спілкування перейшов на нецензурну лексику. Пізніше Смілянський відреагував на цю ситуацію в соцмережі таким чином:

"Якщо мене хтось лякає статтями, репостами, і т.п. дарма. Не треба жити в бульбашці соц. медіа. Цього боїться або хтось, кому є що ховати, або хтось, хто планує йти в політику, або хтось, хто боїться втратити посаду. Я не маю ані першого, ані збираюсь робити друге від слова зовсім, а ні боюся третього. Послати людину, яка послала тебе можливо й не стандартно, але точно не проти закону. Тим більш, що я вважаю, що хамів треба ставити на місце, бо вони втрачають горизонти. Тому як казав Нельсон Мандела: Я ніколи не програю. Я або виграю, або вчусь", - написав гендиректор Укрпошти. 

Нагадаємо, раніше Укрпошта презентувала нову художню марку - "Нескорений південь". 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.