“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Українці захейтили комунікацію Укрпошти через скандальний твіт з матами
Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський потрапив у скандал через своє спілкування з клієнтами. У Twitter він намагався допомогти користувачу соцмережі, якому пошта вже декілька місяців не може доставити посилку. Проте, в один момент щось пішло не так і Смілянський перейшов на нецензурну лексику. Українці таку комунікацію не зацінили, у мережі розгорівся скандал та посипалися меми. Сам гендиректор через деякий час написав пост з поясненнями, вибаченнями перед клієнтами в ньому не пахне.
Все почалося з повідомлення користувача "Голуб на війні" в Twitter, який дорікнув Укрпошті в тому, що йому не прийшла посилка із замовленою футболкою. За словами хлопця, замовлення він оформив близько трьох місяців тому і посилка кудись поділася, бо досі її не отримав.
На цю скаргу відповів Ігор Смілянський, який після недовгих розглядів заявив, що посилка була нібито оформлена за найдешевшим тарифом, а тому може бути розцінена як конверт з маркою. Тобто відстежити її неможливо. На це користувач з ніком bookazoid_ спитав, чи означає це, що Укрпошта не несе відповідальності за доставку "простого листа з маркою"
"Ніт бл*ть, якщо я скажу, що я тобі відправив листа і ти його не отримав це Укрпошта проїб* чи я поклав його в сумку та забув відправити?", - ось що відповів Смілянський.
Таке спілкування СЕО Укрпошти не залишило без уваги українців. В мережі з’явилося багато реакцій та мемів з цього приводу.
Лох з найдешевшим тарифом:
Цей користувач Twitter створив мем з головними героями скандалу - клієнта Укрпошти з ніком "голуб" та Смілянським. Ось що вийшло:
А ось таку цікаву ситуативку придумало видавництво "Видавництво":
В дешевий тариф Укрпошти входять мати від СЕО:
Клієнтоорієнтованість Укрпошти:
Ввечері 18 серпня з'явився твіт Ігоря Смілянського на тему скандалу. Він написав, що витратив багато часу, але вивчив урок. Тому вирішив його підсумувати, щоб вже не повертатись до цієї теми та закрити питання.
"Якщо мене хтось лякає статтями, репостами, і т.п. дарма. Не треба жити в бульбашці соц. медіа. Цього боїться або хтось, кому є що ховати, або хтось, хто планує йти в політику, або хтось, хто боїться втратити посаду. Я не маю а ні першого, а ні збираюсь робити друге від слова зовсім, а ні боюся третього. Послати людину, яка послала тебе можливо й не стандартно, але точно не проти закону. Тим більш, що я вважаю, що хамів треба ставити на місце, бо вони втрачають горизонти. Тому як казав Нельсон Мандела: Я ніколи не програю. Я або виграю, або вчусь", - йдеться в пості Смілянського.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.