"Ні бл*ть, забув відправити". Гендиректор Укрпошти потрапив у скандал, обматюкавши клієнта - реакція соцмереж

Українці захейтили комунікацію Укрпошти через скандальний твіт з матами

Укрпошта
Ігор Смілянський потрапив у скандал

Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський потрапив у скандал через своє спілкування з клієнтами. У Twitter він намагався допомогти користувачу соцмережі, якому пошта вже декілька місяців не може доставити посилку. Проте, в один момент щось пішло не так і Смілянський перейшов на нецензурну лексику. Українці таку комунікацію не зацінили, у мережі розгорівся скандал та посипалися меми. Сам гендиректор через деякий час написав пост з поясненнями, вибаченнями перед клієнтами в ньому не пахне.

Все почалося з повідомлення користувача "Голуб на війні" в Twitter, який дорікнув Укрпошті в тому, що йому не прийшла посилка із замовленою футболкою. За словами хлопця, замовлення він оформив близько трьох місяців тому і посилка кудись поділася, бо досі її не отримав.

Спілкування в Twitter
Спілкування в Twitter

На цю скаргу відповів Ігор Смілянський, який після недовгих розглядів заявив, що посилка була нібито оформлена за найдешевшим тарифом, а тому може бути розцінена як конверт з маркою. Тобто відстежити її неможливо. На це користувач з ніком bookazoid_ спитав, чи означає це, що Укрпошта не несе відповідальності за доставку "простого листа з маркою"

"Ніт бл*ть, якщо я скажу, що я тобі відправив листа і ти його не отримав це Укрпошта проїб* чи я поклав його в сумку та забув відправити?", - ось що відповів Смілянський.

Скандальний твіт
Скандальний твіт

Реакція українців

Таке спілкування СЕО Укрпошти не залишило без уваги українців. В мережі з’явилося багато реакцій та мемів з цього приводу.

Коротко про Укрпошту)
Коротко про Укрпошту)

Лох з найдешевшим тарифом:

"Ні бл*ть, забув відправити". Гендиректор Укрпошти потрапив у скандал, обматюкавши клієнта - реакція соцмереж 4

Цей користувач Twitter створив мем з головними героями скандалу - клієнта Укрпошти з ніком "голуб" та Смілянським. Ось що вийшло:

"Ні бл*ть, забув відправити". Гендиректор Укрпошти потрапив у скандал, обматюкавши клієнта - реакція соцмереж 5

А ось таку цікаву ситуативку придумало видавництво "Видавництво":

 "Ні бл*ть, забув відправити". Гендиректор Укрпошти потрапив у скандал, обматюкавши клієнта - реакція соцмереж 6

В дешевий тариф Укрпошти входять мати від СЕО:

Класний сервіс
Класний сервіс

Клієнтоорієнтованість Укрпошти:

"Ні бл*ть, забув відправити". Гендиректор Укрпошти потрапив у скандал, обматюкавши клієнта - реакція соцмереж 8

Вибачення?

Ввечері 18 серпня з'явився твіт Ігоря Смілянського на тему скандалу. Він написав, що витратив багато часу, але вивчив урок. Тому вирішив його підсумувати, щоб вже не повертатись до цієї теми та закрити питання.

"Якщо мене хтось лякає статтями, репостами, і т.п. дарма. Не треба жити в бульбашці соц. медіа. Цього боїться або хтось, кому є що ховати, або хтось, хто планує йти в політику, або хтось, хто боїться втратити посаду. Я не маю а ні першого, а ні збираюсь робити друге від слова зовсім, а ні боюся третього. Послати людину, яка послала тебе можливо й не стандартно, але точно не проти закону. Тим більш, що я вважаю, що хамів треба ставити на місце, бо вони втрачають горизонти. Тому як казав Нельсон Мандела: Я ніколи не програю. Я або виграю, або вчусь", - йдеться в пості Смілянського.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube