На РЖД скоєна хакерська атака, сайт і застосунок Російських залізниць виведені з ладу
Сайт та мобільний додаток компанії "Російські залізниці" (РЖД) зазнали потужної DDoS-атаки. Це унеможливило онлайн-продаж квитків. Пасажири наразі можуть купувати проїзні документи лише у касах на вокзалах.
Наразі сайт компанії залишається недоступним, при спробі відкриття сторінки з'являється помилка. Про це пишуть російські ЗМІ.
"Ми працюємо над відновленням роботи сервісів. Квиткові каси функціонують у штатному режимі. Просимо вибачення за незручності", – заявила пресслужба РЖД у Telegram об 11:36.
Цей інцидент стався після збою у цифрових сервісах московського метро, де замість звичного інтерфейсу користувачі бачили повідомлення, підписане "Укрзалізницею".
Нагадаємо, що 23 березня Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, що спричинила технічний збій у роботі IT-систем. Через це тимчасово не функціонували мобільний застосунок, сайт компанії та онлайн-замовлення послуг.
24 березня в Укрзалізниці офіційно підтвердили факт таргетованої атаки на цифрову інфраструктуру перевізника. 29 березня компанія відзвітувала про відновлення роботи всіх онлайн-сервісів із продажу квитків у штатному режимі. Під час масштабної таргетованої кібератаки на цифрову інфраструктуру національного перевізника України персональні дані пасажирів та інформація про вантажі залишилися недоступними для зловмисників, заявили в компанії.
Також окрім продажу квитків, уже працюють онлайн-табло та система оформлення пільгових проїзних документів. Найближчим часом відновиться програма лояльності Залізні друзі, повернуться всі накопичені бонуси та додаткові заохочення за незручності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.