На держпідприємстві "Антонов" розповіли, навіщо літакам помаранчеві носи-спиці

Читать на русском

Помаранчевий ніс літака – це не що інше, як додатковий датчик

Читать на русском
На держпідприємстві "Антонов" розповіли, навіщо літакам помаранчеві носи-спиці

Помаранчевий ніс літака – це не що інше, як додатковий датчик

Нові літаки під час перших польотів оснащені помаранчевими носами-спицями. На "Антонові" розповіли, навіщо це потрібно.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Avianews.com.

"Помаранчевий ніс" — це датчик кутів атаки та ковзання або скорочено ДКАК. Його застосовують на початковому етапі випробувальних польотів.

Датчик заміряє швидкісний напір і показує кути атаки та ковзання, тобто визначає напрямок руху літака: вгору, вниз, вправо або вліво.

Аналогічні прилади встановлені на фюзеляжі літака, але спочатку вони видають похибку через збурення повітряного простору, створюваного фюзеляжем.

"Помаранчевий ніс" допомагає пілотам отримати дані про політ без урахування такого збурення. Тут приймач тиску знаходиться на відстані від фюзеляжу.

Після тестових польотів фахівці вивчають дані датчиків, а потім підлаштовують роботу його стаціонарних датчиків так, щоб збурення повітряного простору фюзеляжу не впливало на коректність показань.

На держпідприємстві "Антонов" розповіли, навіщо літакам помаранчеві носи-спиці 1

Раніше Інформатор повідомляв, що "Антонов" передав військовим свій перший серійний літак Ан-178-100р.

Також ми писали, чому корпус літаків обмотують скотчем. Крім того, ми розповідали, навіщо пасажири плескають у літаку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.