"Подивіться, що сталося зараз, менш ніж за 100 днів ця нова адміністрація завдала стільки шкоди і стільки руйнувань, що перехоплює дух"
«В той день» - це ностальгія, голос покоління, яке пам’ятає світ без війни, коли дитинство було сповнене сміху, двори — друзями, а головними переживання були ігри до темноти і щоб мама якнайпізніше покликала додому, або ж вибір рингтону чи касети на програвачі.
Він пропонує розробити тестові завдання кількох рівнів складності
Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь закликає зберегти комплексне ЗНО з української мови та літератури для всіх.
Про це він повідомив на своїй сторінці в Facebook, передає Інформатор .
«Ми підготували відкрите звернення до прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля, адже, як і ви, вважаємо, що вилучення української літератури як обов'язкового навчального компоненту з тестових випробувань абітурієнтів - це одна з найбільших загроз як щодо освітньої реформи, так і в загальному державної гуманітарної політики, тому такі експерименти нам не потрібні. Вимагаємо зберегти комплексне ЗНО з української мови та літератури для всіх», - заявив Кремінь.
Він пропонує розробити тестові завдання кількох рівнів складності з української літератури для вступників залежно від того, на які спеціальності вони будуть вступати: «гуманітарні» або «технічні».
Кремінь додав, що звернення до глави уряду підтримали вузи, академіки, професори, вчені, шевченківські лауреати, письменники і музиканти. Зокрема, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Луцький національний технічний університет, Національний університет «Острозька академія», Іван Лень (група «KOZAK SYSTEM»), Сергій Фоменко (гурт «Мандри»), Сергій Танчинець ( група «беz ОБМЕЖЕНЬ»).
З повним текстом звернення можете ознайомитися за посиланням.
Нагадаємо, в 2021 випускники зможуть складати два види зовнішнього незалежного оцінювання з української мови: з української мови та з української мови та літератури.
Мовний омбудсмен Тарас Кремінь проти такого нововведення, оскільки вважає це однією з найбільших загроз і для освітньої реформи,і державної гуманітарної політики в цілому.