Чоловік поповнив рахунок на мобільному, проте гроші зникли через технічний збій в «Київстар»: яке рішення прийняв суд

Читать на русском

Компанія повернула гроші, проте клієнт все одно пішов до суду

Читать на русском
Чоловік поповнив рахунок на мобільному, проте гроші зникли через технічний збій в «Київстар»: яке рішення прийняв суд
У мобільного оператора стався технічний збій

Компанія повернула гроші, проте клієнт все одно пішов до суду

В травні 2021 року чоловік поповнив рахунок «Київстар» на 50 грн і отримав додатково 100 грн бонусом. Потім він замовив послугу «пауза абонплати». Вона використовується тоді, коли є бажання змінити тарифний план, проте не хочеться двічі сплачувати абонентську плату. А далі стався технічний збій і з рахунку були списані всі кошти.

Через цю подію чоловік вважав, що він отримав збитки в 150 грн. Тобто втратив свої 50 грн та ще 100 грн, які отримав бонусом.

Що було у суді

В суді клієнт «Київстар» заявив, що «він зазнав втрату соціальних зв`язків, психологічне напруження, розчарування та незручності». Щоб це подолати, суд мав стягнути з мобільного оператора 150 грн та ще компенсувати чоловікові 2 тис. 200 грн за моральні страждання.

На це представниця компанії заявила, що технічний збій зачепив багатьох абонентів. Задля швидкого врегулювання ситуації «Київстар» вирішив повернути помилково списані кошти на рахунки абонентів. Тому після звернення чоловіка йому було повернуто 100 грн бонусів та 20 грн залишку власних коштів.

Коли суддя став розбиратися, то виявилося, що чоловік так і не змінив тариф у строк дії послуги «пауза абонплати». Відповідно, після цього з його рахунку списалася абонплата. Ще 20 грн він витратив на міжнародний дзвінок. До того ж 100 бонусних гривень не є його власними коштами. Хоча їх йому повернули.

Ці факти вказували на те, що «Київстар» не заподіяв чоловікові ніякої шкоди. Тому у серпні 2022 року суддя Зарічного районного суду Сум вирішила, що мобільний оператор не має виплачувати клієнтові компенсації.

Чоловіка таке рішення не влаштувало, і він подав на нього скаргу. Через запізнення з отриманням копії рішення його адвокат домігся того, що суд поновив строк на оскарження. В найближчий час стане відомо, чи дійсно «Київстар» все зробив правильно.

Інформатор писав, що чоловік багато років судився з «Київстар».

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.