"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Такий крок допоможе Meta уникнути перевірок щодо конфіденційності ресурсу з боку ЄС
Американська корпорація Meta, засновником якої є Марк Цукерберг, має намір впровадити для європейських користувачів Facebook та Instagram платні підписки. Їх особливість полягає у тому, що не буде реклами.
Про це повідомило видання The New York Times посилаючись на власні джерела. Зазначається, що такі підписки є відповіддю на політику ЄС та судові рішення щодо збору даних Meta.
"Ті, хто платить за підписку на Facebook і Instagram, не побачать реклами в додатках. Це може допомогти Meta уникнути занепокоєння щодо конфіденційності та іншого контролю з боку ЄС", – йдеться у повідомленні.
Разом з платними підписками Meta продовжить пропонувати безкоштовні версії Facebook та Instagram. Наразі незрозуміло, скільки коштуватимуть платні версії додатків й коли компанія зможе їх випустити.
Корпорація конгломерату соціальних мереж була створена майже 20 років тому (4 лютого 2004 року). До осені 2021 року вона називалась Facebook. Протягом всього цього часу компанія пропонувала безкоштовний доступ до соцмережі користувача та вільно продавала рекламу фірмам, що хотіли охопити цю аудиторію.
У липні вищий суд Європейського Союзу заборонив Meta об’єднувати дані про користувачів, зібрані на платформах Facebook, Instagram й WhatsApp, якщо не має чіткої згоди на це користувачів. У січні Meta оштрафували на 390 млн євро за те, що вона, нібито, змушувала користувачів приймати персоналізовану рекламу як умову використання Facebook.
Окрім того, у Європі з'явилося декілька нових заборон стосовно реклами. У тому числі й заборона націлювати персоналізовану рекламу на підлітків віком від 13 до 17 років. Саме тому Meta й вирішила запровадити платну підписку на Facebook та Instagram.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.